ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- بلوار کریمخان- خیابان خردمند جنوبی- کوچه فرشاد- پلاک ۲
  • درباره ما : در سال ۱۳۷۴، گروه همکاری های اقتصادی، مرکز خدمات فولاد ایران را به عنوان اولین بانک اطلاعاتی فولاد در ایران به ثبت رسانید.سرویس های این مرکز اعلام قیمت روزانه و هفتگی انواع آهن آلات در ایران و خارج از ایران همراه با اخبار روزانه و گزارشات هفتگی است که مورد استفاده مشترکین ایرانی و خارجی می باشد. سایت های معتبر خارجی از جمله Meps، Steel guru ، Metal expert، Steel orbis و غیره مدت هاست از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۷۴، گروه همکاری های اقتصادی، مرکز خدمات فولاد ایران را به عنوان اولین بانک اطلاعاتی فولاد در ایران به ثبت رسانید.سرویس های این مرکز اعلام قیمت روزانه و هفتگی انواع آهن آلات در ایران و خارج از ایران همراه با اخبار روزانه و گزارشات هفتگی است که مورد استفاده مشترکین ایرانی و خارجی می باشد. سایت های معتبر خارجی از جمله Meps، Steel guru ، Metal expert، Steel orbis و غیره مدت هاست از این مرکز اطلاعات بازار ایران را کسب می نمایند. در داخل ایران سازمان برنامه ریزی و مدیریت، وزارت نفت، سندیکای شرکت های ساختمانی وزارت راه و وزارت نیرو، کارخانجات اتومبیل سازی، آمارها و قیمت های این مرکز را به عنوان شاخص پذیرفته اند و ملاک تصمیمات خود قرار می دهند.

    این مرکز در راستای گسترش و توسعه فعالیت خبری و اطلاع رسانی خود، مجوز رسمی نشریه الکترونیکی و پایگاه خبری فولاد ایران (ایفنا) را به شماره ثبت ۲۳۰۷۳ در مورخه ۱۳/۰۹/۱۳۹۱ از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نمود و فعالیت اطلاع رسانی خود را با این عنوان ادامه می دهد.
    در ایران اکثر تولید کنندگان و تجار با نام مرکز خدمات فولاد ایران و سرویس های آن آشنا هستند. پشتوانه ما تاریخ طولانی خانوادگی ما در صنعت و تجارت فولاد، کسب اطلاعات از منابع معتبر و تحلیل اطلاعات و داده ها توسط کارشناسان خبره و انتشار به موقع آنهاست.

    بستن