ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۲۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/khorasansteel
  • آدرس : نیشابور-کیلومتر ۱۵ جاده نیشابور به شهر فیروزه
  • درباره ما : شرکت مجتمع فولاد خراسان (سهامی عام) به عنوان بزرگ ترین تولید کننده فولاد در خط مقدم جبهه صنعتی شرق کشور، از سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید. این شرکت در راستای سیاست اقتصادی دولت مبنی بر خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی و استاندارهای ملی و بین المللی محصول و مدیریت در صنعت و نیز برخورداری از کادر فنی مجرب، در زمینه تولید میلگرد، شمش، آ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مجتمع فولاد خراسان (سهامی عام) به عنوان بزرگ ترین تولید کننده فولاد در خط مقدم جبهه صنعتی شرق کشور، از سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید.

    این شرکت در راستای سیاست اقتصادی دولت مبنی بر خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی و استاندارهای ملی و بین المللی محصول و مدیریت در صنعت و نیز برخورداری از کادر فنی مجرب، در زمینه تولید میلگرد، شمش، آهن اسفنجی و بریکت فعالیت می نماید.

    فولاد خراسان طلایه دار تکنولوژی نوین در صنعت، استانداردهای معتبر جهانی و کیفیت در محصولات فولادی است و در حال حاضر ظرفیت تولید فولاد خام این مجتمع عظیم صنعتی ۱/۴ میلیون تن در سال و با ایجاد اشتغال ۵ هزار نفر بطور مستقیم می باشد که محصولات آن در صنایع ساختمانی، عمرانی، شرکت های نورد کار مورد استفاده قرار می گیرد.

    بستن
محصولات
میلگرد آجدار
میلگرد ساده
شمش
بریکت
اسفنجی
گندله