ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان آفریقا(جردن)-بلوار ستاری-پلاک ۷۵- واحد۲
  • درباره ما : شرکت اصفهان دُر فعالیت خود را در سال ۱۳۶۳ با تولید قطعات خودرو آغاز نمود . در سال ۱۳۸۸ با راه اندازی خط ریخته گری مداوم مبادرت به تولید شمش فولاد نمود. این شرکت هم اکنون با در اختیار داشتن آزمایشگاه مجهز و نیروهای مجرب و متخصص در زمینه تولید انواع شمش فولادی (بیلت ) سهم بسزایی در صنعت فولاد ایفا می نماید . در سال ۱۳۸۹ شرکت با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک اقدام به راه ان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت اصفهان دُر فعالیت خود را در سال ۱۳۶۳ با تولید قطعات خودرو آغاز نمود . در سال ۱۳۸۸ با راه اندازی خط ریخته گری مداوم مبادرت به تولید شمش فولاد نمود. این شرکت هم اکنون با در اختیار داشتن آزمایشگاه مجهز و نیروهای مجرب و متخصص در زمینه تولید انواع شمش فولادی (بیلت ) سهم بسزایی در صنعت فولاد ایفا می نماید .

    در سال ۱۳۸۹ شرکت با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک اقدام به راه اندازی خط ریخته گری لاینرهای (بوش) سیلندر انواع خودرو به روش سانتریفیوژ نمود که در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان در این حوزه فعالیت می نماید. افزایش کیفیت مطابق با استاندارد های بین المللی همراه با کاهش قیمت تمام شده به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان در بازار های داخل و خارج از اهداف این شرکت می باشد .

    بستن