ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : شهرک صنعتی اشتهارد-انتهای بلوار ابوریحان-ملاصدرا شرقی-کوهستان دوم-سروستان چهارم-قطعه ۷۱۰
  • درباره ما : شرکت صنعتي ماهکار فلز (سهامي خاص) در تاریخ ۱۰ / ۲ / ۱۳۷۴ با مجوز شماره ۱۱۳۰۲۲ تأسیس گردید. کارخانه این شرکت در سال ۱۳۷۵ با اهداف تولید انواع مقاطع فولادی با کاربرد ساختماني و صنعتي در ابعاد و اشکال گوناگون در شهرک صنعتي اشتهارد در زمیني به مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع احداث گردید. سیر احداث کارخانه با ۱۰ % ماشین آلات از کشور آلمان شروع و با کمک صنعت گران داخلي ۹۰ % بقیه ماشین آلات در سالن ماشین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتي ماهکار فلز (سهامي خاص) در تاریخ ۱۰ / ۲ / ۱۳۷۴ با مجوز شماره ۱۱۳۰۲۲ تأسیس گردید. کارخانه این شرکت در سال ۱۳۷۵ با اهداف تولید انواع مقاطع فولادی با کاربرد ساختماني و صنعتي در ابعاد و اشکال گوناگون در شهرک صنعتي اشتهارد در زمیني به مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع احداث گردید.

    سیر احداث کارخانه با ۱۰ % ماشین آلات از کشور آلمان شروع و با کمک صنعت گران داخلي ۹۰ % بقیه ماشین آلات در سالن ماشین سازی همین کارخانه به دست کارگران و مهندسین ایراني ساخته شد.

    کارخاهه ماهکار فلز در تاریخ شهریور ۱۳۸۳ تست آزمایشي خود را شروع و در دی ماه ۱۳۸۳ قادرگردید اولین محصول خود یعني نبشی ۱۰ را در استاندارد جهانی با ظرفیت ۱۸۰ تن در یک شیفت در خط تولید به بهره برداری برساند.

    کارخاهه ماهکار فلز با مجوز بهره برداری شماره ۳۸۵۶۸ مورخ ۲۶ / ۱۰ / ۱۳۸۴ عملاً توانست یکي از قطب های صنعتي کشور گردد. با گذشت زمان و مشکلات عدیده ای که برای مجموعه مدیران قبلی کارخانه روی داد این شرکت به ورطه تعطیلی کشانده شد.

    اوایل سال ۱۳۹۷ شرکت با ورود آقای رضا اصلانی و سرمایه گذاری ایشان بار دیگر احیا شد. ماهکار فلز اکنون با تولید تیرآهن در سایز ۱۴، نبشي ۸ , ۱۰ و ۱۲ استاندارد و اهداف تولید ناودانی در سه اندازه ۱۲,۱۰ و ۱۴ با ظرفیت ۰۰۰ / ۱۰۰ مشغول به فعالیت می باشد و یکی از بزرگترین مجتمع های تولیدی فولادی در مناطق شمالی و مرکزی کشور می باشد.

    بستن