ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۵۹ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/miadtea
  • آدرس : اصفهان - خیابان فردوسی - ساختمان ساسان -طبقه سوم - واحد ۲۵
  • درباره ما : گروه مواد غذایی میعاد با بیش از ۵۰ سال سابقه مدیریتی و ۳۰ سال سابقه کاری در زمینه بسته بندی مواد غذایی همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت بسته بندی نموده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در سال ۱۹۷۸ این شرکت افتتاح گردید و از همان ابتدا کیفیت را بعنوان مهمترین رکن سرلوحه کار خود قرار داد .گروه مواد غذایی میعاد فعالیت خود را از کشور امارات و شهر دبی آغاز نمود ، اما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه مواد غذایی میعاد با بیش از ۵۰ سال سابقه مدیریتی و ۳۰ سال سابقه کاری در زمینه بسته بندی مواد غذایی همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت بسته بندی نموده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

    در سال ۱۹۷۸ این شرکت افتتاح گردید و از همان ابتدا کیفیت را بعنوان مهمترین رکن سرلوحه کار خود قرار داد .گروه مواد غذایی میعاد فعالیت خود را از کشور امارات و شهر دبی آغاز نمود ، اما از سال ۱۹۹۳ و در راستای کمک به چرخه صنعت کشور و همچنین کارآفرینی شرکت میعاد در ایران تاسیس گردید .

    این شرکت در ابتدا کار خود را با بسته بندی چای و برنج شروع کرد ولی در ادامه و با گسترش دامنه فعالیتها قند ، شکر و زرشک نیز به چرخه فعالیتهای این شرکت اضافه گردید .

    هم اکنون گروه مواد غذایی میعاد با بیش از ۵۰ نوع محصول مختلف پاسخگوی نیازهای مردم عزیز ایران زمین می باشد .

    بستن