ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان فیاضی ( فرشته ) -پلاک ۵۱ -طبقه ۴ -واحد ۱۱
  • درباره ما : امروزه نام آوازه با پشتوانه نیم قرن سابقه تولید و توزیع مواد غذایی ، یاد آور کیفیت بالای محصولات با استفاده از نیروی کارآمد و مدیریت جوان ، متخصص ، با تجربه در زمینه تولید و بسته بندی محصولات و پیشگام در عرصه بهداشت می باشد . که در نهایت، ‌حضور مستمر و قدرتمند در عرصه تجارت را به ارمغان آورده است. شرکت آوازه حاصل دسترنج ۳ نسل کسب و کار خانوادگی در عرصه برنج ایران می باشد. بنیان گذا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    امروزه نام آوازه با پشتوانه نیم قرن سابقه تولید و توزیع مواد غذایی ، یاد آور کیفیت بالای محصولات با استفاده از نیروی کارآمد و مدیریت جوان ، متخصص ، با تجربه در زمینه تولید و بسته بندی محصولات و پیشگام در عرصه بهداشت می باشد . که در نهایت، ‌حضور مستمر و قدرتمند در عرصه تجارت را به ارمغان آورده است.

    شرکت آوازه حاصل دسترنج ۳ نسل کسب و کار خانوادگی در عرصه برنج ایران می باشد. بنیان گذار این شرکت حاج ابوالفضل ابوترابیان با نگاه کارآفرین خود نسبت به اهداف والای ملی و حفظ اعتبار و دستاورد خانوادگی چند نسل همیشه صبور بوده اند. حال با گذشت سال ها تلاش و کوشش، این کسب و کار وارد مرحله ایی جدیدی شده است. مرحله ای که جوانان نخبه، حرفه ای و میهن دوست جذب مجموعه آوازه شده اند. نگاه این جوانان پیاده سازی کسب و کار در قالب جدید و برند محور می باشد.
    در سال ۱۳۹۲ این مجموعه اقدام به خرید عمده برنج ایرانی تولید داخل نموده است. آوازه قصد دارد با برنامه های خود از کشاورزان ایرانی حمایت کند که در سال های آتی شاهد افزایش سال به سال این برنامه های حمایتی خواهیم بود.

    بستن
محصولات
برنج طلایی ایرانی آوازه
رب آوازه
روغن آوازه