ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-پل چوبی-خیابان حقوقی-کوچه شهید قزوینی-پلاک ۵
  • درباره ما : چاي زوبين به عنوان يك تجارت خانوادگي از سال ۱۲۷۷ شمسي تا كنون تداوم داشته است. امروز نسل پنجم چاي زوبين، پيشرو و اولين توليد كننده چاي ارگانيك در ايران مي باشد. در سال ۱۲۷۷ شمسي حاج محمد تقي چايچي با واردات چاي از هندوستان پاي به عرصه صنعت چاي نهاد و ديري نپاييد اين مجموعه به كشت و توليد چاي همت گمارد.البته نسل‌هاي بعد در به كمال رساندن ارائه سالم‌ترين و بهترين چاي ايران در كنا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چاي زوبين به عنوان يك تجارت خانوادگي از سال ۱۲۷۷ شمسي تا كنون تداوم داشته است. امروز نسل پنجم چاي زوبين، پيشرو و اولين توليد كننده چاي ارگانيك در ايران مي باشد. در سال ۱۲۷۷ شمسي حاج محمد تقي چايچي با واردات چاي از هندوستان پاي به عرصه صنعت چاي نهاد و ديري نپاييد اين مجموعه به كشت و توليد چاي همت گمارد.
    البته نسل‌هاي بعد در به كمال رساندن ارائه سالم‌ترين و بهترين چاي ايران در كنار سواحل درياي خزر و رشته كوه‌‌هاي البرز اقدام به توليد چاي با عطر و طعمي بي‌نظير با نسيمي مرطوب نشاَت گرفته از منطقه‌اي كه تاريخ هزاران ساله در زمينه كشاورزي دارد، نموده است.
    چارزكين متخصص چاي اين محصول ناب و ناياب را اينگونه توصيف مي‌نمايد: "طعم آن طوري است كه مجذوب‌كننده بوده و رگه‌هايي از كاكائو و فلفل سبز را در ذائقه ما پديد مي‌آورد و با طعم شيرين نوعي انگور كه از يك دارجلينگ مطبوع انتظار مي‌رود خاتمه مي‌پذيرد."

    بستن
محصولات
چای سیاه سرگل بهاره
چای سیاه ممتاز
چای ممتاز گل سرخ
چای ترش و شیرین ارگانیک
پسته وحشی
چای 100% طبیعی