ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : قشم - شهرک صنعتی طولا
  • درباره ما : شرکت تولیدی بلو استار قشم بزرگترین تولید کننده انواع محصولات قهوه (دانه آماده )، پودر شکلات و سایر پودرهای نوشیدنی سرد و گرم فعالیت خود را در ایران از سال ۱۳۸۰ آغاز نموده است .این شرکت با توجه به خواسته های مشتریان ، محصولات خود را از طعم ، مزه ، اندازه ، بسته بندی و توزیع تقسیم بندی نموده است .تمامی سعی و تلاش کارکنان و مدیران شرکت ایجاد رضایتمندی مشتریان از طریق ارائه ارزش غذائی مناسب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی بلو استار قشم بزرگترین تولید کننده انواع محصولات قهوه (دانه آماده )، پودر شکلات و سایر پودرهای نوشیدنی سرد و گرم فعالیت خود را در ایران از سال ۱۳۸۰ آغاز نموده است .
    این شرکت با توجه به خواسته های مشتریان ، محصولات خود را از طعم ، مزه ، اندازه ، بسته بندی و توزیع تقسیم بندی نموده است .تمامی سعی و تلاش کارکنان و مدیران شرکت ایجاد رضایتمندی مشتریان از طریق ارائه ارزش غذائی مناسب و کیفیت عالی محصولات می باشد .
    لازم بذکر است که تمامی محصولات این شرکت از کشورهای اروپائی وارد و با مجوزهای رسمی اتحادیه اروپا می باشد .این محصولات دارای گواهی بهداشت وزارت بهداشت ایران و گواهی بهداشت HACCP ، CQS ، ISO و سایر گواهی های لازم بهداشت و مدیریت می باشد .
    کنترل کیفیت و استانداردهای لازم تولید سرلوحه فعالیت شرکت می باشد و کلیه محصولات در مراحل مختلف تولید از طریق آزمایشگاه مجهز شرکت ، مورد آزمایش قرار می گیرند .
    این محصولات قابل ارائه به کافی شاپ ، بوفه ، هتل ، رستوران ، دستگاه های اتومات ارائه نوشیدنی Vending ، فروشگاههای زنجیره ای و سوپر مارکتها می باشد .
    لذت هر چه بیشتر شما مشتریان محترم باعث دلگرمی و پیشبرد اهداف ما در صنعت پودرهای نوشیدنی آماده سرد و گرم می باشد .

    بستن
محصولات
کاپوچينو
قهوه
كافی ميكس
هات چاکلت
چای سبز
چوکو وایت
فرپه
هات فروت
قهوه فوري
چای طعم دار