ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : گیلان -لاهیجان -کمربندی بعثت-پشت سرد خانه ایران زم
  • درباره ما : شرکت تیمن ( چای رفاه لاهیجان ) بنیانگذار صنعت چای سبز و اولونگ در ایران به پشتوانه یکصد سال صنعت چای در ایران شرکت تیمن (چای رفاه لاهیجان) در سال ۱۳۸۱ در خطه سرسبز لاهیجان ابتدا در زمینی به مساحت ۱۰.۰۰۰ متر و زیر بنای ۸.۰۰۰ متر در قریه زیبای بیجاربنه به منظور فرآوری ، آماده سازی و عرضه محصول چای با ظرفیت بسته بندی ۵ تن در یک شیفت کاری تأسیس شد.شرکت تیمن پس از گذشت ۱۵ سال و با توجه به اه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تیمن ( چای رفاه لاهیجان ) بنیانگذار صنعت چای سبز و اولونگ در ایران

    به پشتوانه یکصد سال صنعت چای در ایران شرکت تیمن (چای رفاه لاهیجان) در سال ۱۳۸۱ در خطه سرسبز لاهیجان ابتدا در زمینی به مساحت ۱۰.۰۰۰ متر و زیر بنای ۸.۰۰۰ متر در قریه زیبای بیجاربنه به منظور فرآوری ، آماده سازی و عرضه محصول چای با ظرفیت بسته بندی ۵ تن در یک شیفت کاری تأسیس شد.شرکت تیمن پس از گذشت ۱۵ سال و با توجه به اهمیت مضاعف تولید چای با کیفیت در مناطق مختلف و با هدف نزدیک شدن بیش از پیش به ذائقه های مصرف کنندگان ، ظرفیت تولیدی خود را به ۵ کارخانه چایسازی در مناطق مختلف با حدود ۱۲ هکتار مساحت و بیش از ۲۹.۰۰۰ متر زیربنا سالن تولید و بسته بندی توسعه بخشید .شرکت تیمن در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران موفق به تولید چای سبز از بوته های چای ایرانی گردید که پیش از این ۱۰۰% وارداتی بوده و لقب بنیانگذار صنعت چای سبز در ایران برای شرکت تیمن و پدر چای سبز ایران برای مدیرعامل را به ارمغان آورد. تیمن در سال ۱۳۸۹ تولید چای اولونگ را در ایران محقق ساخت که نماد زیبایی شرق در کشورهای دیگر معرفی می شود . تولید چای سفید در سال ۱۳۹۱ ابتکاری دیگر از این شرکت بود تا ارزش افزوده این طلای سبز را به بالاترین درجه اش رساند . با این وجود واحد R & D شرکت تیمن دست از تلاش فکری نکشید و برای ترویج هر چه بیشتر چای سبز ، ورود به صنعت کیک و کلوچه را پیشنهاد داد و برای نخستین بار در ایران کیک و کلوچه حاوی چای سبز با عنوان (کوک تی) تولید شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه گردید . شرکت تیمن در این مدت گام را فراتر از تمام فعالان صنعت چایسازی در ایران نهاد و با توجه به نیاز بازار محصول چای خود را با تنوع بی نظیری در طعم و بسته بندی تولید نمود و سبد کالای خود را برای ورود به صنعت بسته بندی در ایران کاملتر کرد و علاوه بر چای ، کیک و کلوچه ، برنج ، ادویه جات و حبوبات را با نام های تجاری رفاه ، سوگند ، تیمن ، تیما و بهفر با بهترین کیفیت تولید و بسته بندی نمود .

    همچنین شرکت تیمن همگام با استانداردهای جهانی و با همت کارشناسان متخصص ایرانی و کارکنان پرتلاش این شرکت به اخذ گواهینامه های ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۸ و ISO ۲۲۰۰۰ و ستاره بین المللی کیفیت از شرکت TUV آلمان و HACCP در مدیریت کیفیت و ایمنی بهداشت، نشان استاندارد ملی ایران ، گواهینامه ثبت اختراع چای سوزنی نائل آمد و در فروردین ۱۳۸۹ موفق به دریافت نشان ایمنی و سلامت (سیب سلامت) برای چای سبز گردید و در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار در ایران نشان ایمنی و سلامت برای چای اولونگ ، برنج سفید و برنج قهوه ای را از دست وزیر محترم بهداشت دریافت نمود. همچنین دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده در پنج سال متوالی و عنوان چهره ماندگار در تولید چای سبز و عنوان واحد نمونه صنعتی از دیگر کامیابی های این شرکت می باشد.

    از دیگر اقدامات اثرگذار این شرکت در صنعت چای دریافت گواهی نامه ارگانیک از شرکت سرس آلمان (CERES) و همکاری با پژوهشکده چای ایران در تولید چای ارگانیک در سال ۱۳۹۵ بود.

    شرکت تیمن در زمینه صادرات نیز تاکنون با کشورهای مختلفی از قبیل روسیه ، استرالیا ، جمهوری چک ، ترکیه ، امارات ،کویت ، عراق ، ازبکستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان و افغانستان همکاری داشته است و به عنوان صادر کننده نمونه استان برای پنج سال متوالی (از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) انتخاب گردیده است.

    بستن
محصولات
چای سبز طبیعی - وزن 330 گرم
چای سبز تی بگ 4 طعم - 40 عددی
چای اولونگ قلم سنتی ویژه - وزن 300 گرم
چای سبز با لیمو عمانی - وزن 240 گرم
چای سیاه شکسته ممتاز - ویژه محیط زیست - وزن 250 گرم
چای سیاه شکسته معطر برگاموت - وزن 500 گرم
چای سبز لاغری
چای تی بگ لاغری 50 عددی
چای تی بگ لاغری 25 عددی
چای تی بگ لاغری 100 عددی
چای سبز مخصوص لاغری
چای سبز با کرفس تیما
چاي سیاه کیسه ای 20 عددي 40 گرمی
چای سیاه قلم سلفون نیم کیلویی
چای سیاه شکسته ممتاز 5 کیلویی
چای سیاه قلم 5کیلویی
چای سیاه بهاره قلم-شکسته ممتاز 1کیلویی
چای سیاه قلم سلفون 1کیلویی
چای سیاه شکسته ممتاز 200 گرمی
چای سیاه شکسته ممتاز سلفون نیم کیلویی
چای سیاه شکسته ممتاز سلفون 1کیلویی
چای سیاه قلم 200 گرمی
چای سیاه قلم بهاره درجه 1 – 800 گرمی
چاي سیاه شكسته معطر سلفون 400گرمی
چای اولونگ کیسه ای
چای اولونگ ویژه
چای اولونگ قلم سنتی ویژه
چای سفید قوطی تیما
چای تی بگ ترش 25 عددی
چای ترش
دمنوش هرمی گل گاو زبان تیما
دمنوش نعناع فلفلی تیما
دمنوش شنبلیله تیما
دمنوش بابونه تیما
کلوچه کارتی با مغزی خرما 100گرمی
کلوچه انجیری 20 عددی بهفر
کلوچه خرمایی
کلوچه نارگیلی
کلوچه گردویی
کلوچه گردویی بهفر
کلوچه نارگیلی بهفر
کلوچه سنتی 12 عددی بهفر
کوکی 12 عددی بهفر
کوکتی 12 عددی بهفر
کیک دو قلو وانیلی سلفون 100 گرمی