ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -میدان ولیعصر - نبش کوچه نصر - ساختمان ۶۳۷ - واحد۸۰۲
  • درباره ما : شرکت صنایع غذایی “شکرانه سلامت بین الملل” راهی طولانی را از آغاز به کار خود در سال ۱۳۸۴ به عنوان یک شرکت تولید کننده مواد غذایی در ایران پیموده است و در سال ۱۳۸۸ به اوج شکوفایی و بالندگی خود رسید. بهترین عملکرد در صنعت چای توسط این شرکت جهت ارتقا رضایتمندی مصرف کنندگان طی مذاکرات طولانی میان تیم کارشناسی و مدیریت دنبال شد و با گذشت زمان، ما به شناخت پتانسیل های بازار، ذائقه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع غذایی “شکرانه سلامت بین الملل” راهی طولانی را از آغاز به کار خود در سال ۱۳۸۴ به عنوان یک شرکت تولید کننده مواد غذایی در ایران پیموده است و در سال ۱۳۸۸ به اوج شکوفایی و بالندگی خود رسید.

    بهترین عملکرد در صنعت چای توسط این شرکت جهت ارتقا رضایتمندی مصرف کنندگان طی مذاکرات طولانی میان تیم کارشناسی و مدیریت دنبال شد و با گذشت زمان، ما به شناخت پتانسیل های بازار، ذائقه مشتریان، نیازها و خواسته های آنان نائل شدیم.

    “شکرانه سلامت بین الملل” بزرگترین کارخانه چای نیست، اما براساس نوع محصولات و بیشتر بواسطه انتخاب بی نظیر عطر و طعم چای محضوص خود شهرت یافته است. ما به کارآیی عملکرد شرکت و تخصص همکاران با تجربه خود مفتخر هستیم و این دو ویژگی بارز است که معتقدیم ما در صنایع شکرانه سلامت بین الملل داریم. از این گذشته، ما آموختیم که اصول شرکت ما در همان دو ویژگی نهفته است و در نتیجه بر عرضه محصولات، با کیفیت هر چه بهتر متمرکز شده ایم.

    در ادامه اضافه می کنيم که این شرکت به کلیه قوانین محیط زیست و اجتماعی که در آن فعالیت می کند متعهد و پایبند می باشد.

    سال ۱۳۹۰ نقطه عطف دیگری برای صنایع غذایی “شکرانه سلامت بین الملل” بود و من به عنوان مدیر و سرمایه گذار به موفقیت های جاری شرکت بسیار افتخار می کنم. حفظ مدیریت مستمر با برنامه ریزی، کمک شایانی به جایگاه شرکت در رشد آتی و سوق دادن آن از یک کسب و کار محلی به یک مهره کلیدی بین المللی خواهد کرد.

    ما اهدافی بزرگ و متعالی با سرمایه گذاری در فعالیت های شرکت از تکنولوژی تولید تا سیستم پخش و همچنین سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی، جلب رضاتمندی مشتریان و جامعه برای آینده داریم. اطمینان دارم استراتژی دقیقی برای ورود فعالیتمان به عصر جدیدی از عملکرد را برگزیده ایم و امیدوارم که بتوانیم به همه آنها دسترسی پیدا کنیم.

    بستن
محصولات
چای فله
چای پونجانا
خرما
چای 100 گرمی ارل گری الامیر
چای 100 گرمی سیلان الامیر
چای 500 گرمی ارل گری الامیر
چای 500 گرمی سیلان الامیر
چای کیسه ای 100 عددی سیلان الامیر
چای کیسه ای 25 عددی سیلان الامیر