ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد- شهرک صنعتی- فاز دوم- جنب الیاف یزد -شرکت چینی بهداشتی ایساتیس
  • درباره ما : شركت كارخانجات چيني بهداشتي ایساتیس با نام تجاري ایساتیس پيشگام صنعت چيني بهداشتي خاورمیانه است. شركت ایساتیس از سال ۱۳۷۶ فعاليت خود را در شهرك صنعتي يزد شروع كرد. ایساتیس اكنون ، با به كارگيري دانش فني روز ، مواد اوليه مرغوب و سيستم هاي كنترل كيفيت و همچنين با برخورداري از پيشرفته ترين تكنولوژي ديجيتالي توانسته توليدات خود به صورت چشم گیری افزايش داده و مرزهاي توليدات ملي راپشت سر گذار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت كارخانجات چيني بهداشتي ایساتیس با نام تجاري ایساتیس پيشگام صنعت چيني بهداشتي خاورمیانه است.

    شركت ایساتیس از سال ۱۳۷۶ فعاليت خود را در شهرك صنعتي يزد شروع كرد. ایساتیس اكنون ، با به كارگيري دانش فني روز ، مواد اوليه مرغوب و سيستم هاي كنترل كيفيت و همچنين با برخورداري از پيشرفته ترين تكنولوژي ديجيتالي توانسته توليدات خود به صورت چشم گیری افزايش داده و مرزهاي توليدات ملي راپشت سر گذارد.

    شركت ایساتیس ، به عنوان یکی از با سابقه ترین واحد صنعتي چيني بهداشتي ايران ، مفتخر به اخذگواهينامه ISO۹۰۰۱/۲۰۱۵ از كشور آلمان مي باشد و همچنين موفق به دريافت گواهي نامه هاي استاندارد اجباری و دیگر گواهینامه ها جهت صادرات به كشور ……….

    شركت چینی بهداشتی ایساتیس نزدیک به ۲۰ سال به عنوان توليدكننده خوشنام و نيز ، صادركننده نمونه ، مرزهاي متعارف تجارت را درنورديده است و با اعتلاي نام و جايگاه ايران ، محصولات خود را هم تراز با ديگر محصولات جهاني با كيفيت و زيبايي يكسان ، به ايران و جهانيان عرضه مي كند.

    چيني بهداشتي ایساتیس با درك روند متغير ارزش هاي اجتماعي و پيامد هاي جهاني شدن و همچنين رقابت فزاينده در بازار ، نام تجاري Isatis را بوجود آورد تا با كسب خشنودي خريداران، به عنوان ارزشمند ترين سرمايه شركت ، همچنان در صدر باقي بماند.

    محصولات اين برند با طراحي منحصر بفرد ، كيفيت و زيبايي بي نظير و كاركرد مطمئن، با درجه بندي يكسان ، اهداف ما را در تأمين خواسته هاي مصرف كنندگان برآورده مي كند.

    بستن
محصولات
توالت ایرانی آریا
توالت ایرانی آیدا
توالت ایرانی آیناز
توالت ایرانی پارس
توالت ایرانی سیکاس
توالت ایرانی کیمیا
توالت ایرانی ملینا
توالت ایرانی مهسا
توالت ایرانی هلیا (طبی)
توالت فرنگی آترینا
توالت فرنگی آزالیا
توالت فرنگی آیناز
توالت فرنگی کالادیوم
توالت فرنگی کیمیا
توالت فرنگی ملینا
روشویی کابینتی طرح ساینا
روشویی کابینتی طرح کیمیا اندازه 54
روشویی کابینتی طرح کیمیا اندازه 64
روشویی کابینتی مایا
روشوی کابینتی طرح ملینا
روشویی کابینتی طرح یلدا
روشوئی آترینا
روشوئی آیدا
روشوئی آیناز
روشوئی صدف
فلوریا (سر شور )
روشوئی مهسا