ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -ملاصدرا-شیراز جنوبی-کوچه بهار ۲-پلاک ۲۶-واحد۳
  • درباره ما : شرکت گلدیس سرام البرز با نام تجاری گلدیس سرام از سال ۱۳۸۷ شمسی با اهداف فروش چینی الات بهداشتی ، کاشی و سرامیک،درب دوبل ، مکانیزم ، کابینت های pvcو مواد اولیه کارخانجات چینی بهداشتی و کاشی و سرامیک شروع به فعالیت کرده و تاکنون موفق به کسب برخی از اهداف بلند مدت خود گردیده است.این موفقیت حاصل مدیریتی سازمان یافته و تلاش و کوشش بی وقفه پرسنل و کارکنان این شرکت می باشد.کیفیت و بسته بندی های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گلدیس سرام البرز با نام تجاری گلدیس سرام از سال ۱۳۸۷ شمسی با اهداف فروش چینی الات بهداشتی ، کاشی و سرامیک،درب دوبل ، مکانیزم ، کابینت های pvcو مواد اولیه کارخانجات چینی بهداشتی و کاشی و سرامیک شروع به فعالیت کرده و تاکنون موفق به کسب برخی از اهداف بلند مدت خود گردیده است.
    این موفقیت حاصل مدیریتی سازمان یافته و تلاش و کوشش بی وقفه پرسنل و کارکنان این شرکت می باشد.
    کیفیت و بسته بندی های مناسب و زیبای محصولات گلدیس سرام باعث شده که بسیاری از تجار و بازرگانان فعال در این عرصه، این محصولات را برای صادرات به کشورهای خارجی انتخاب نمایند.
    این شرکت با توجه به قابلیت هایی که در سازمان خود دارد در شرف اخذ گواهینامه ایزوی ۲۰-۹۰۰۱ می باشد و همچنین با تشکیل دوره های آموزشی در سازمان در صدد ارتقاء سطح آگاهی کارکنان و پرسنل خود می باشد.

    بستن
محصولات
روشویی سارینا
فرنگی صدف
AD-1007
روکابینتی ساینا
روکابینتی مایا
توالت طبی آترینا