ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- میدان فردوسی -ساختمان شهد -طبقه ششم
  • درباره ما : شرکت گلفام ارومیه ( سهامی خاص ) در سال ۱۳۲۹شمسی ، ۱۹۵۰ میلادی تاسیس و برند ترقی را برای محصولات تولیدی خود انتخاب کرد . کارخانه گلفام در زمینی به مساحت ۴۴۰۰۰ متر مربع در شهر ارومیه مرکز استان آذربایجانغربی واقع شده است . محصولات تولیدی این شرکت شامل : رب گوجه فرنگی ،انواع کنسروجات غیر گوشتی ، انواع پوره میوه جات ، انواع ترشیجات و شوریجات وانواع سرکه جات میوه ای و سرکه بالزامیک و نیز کا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گلفام ارومیه ( سهامی خاص ) در سال ۱۳۲۹شمسی ، ۱۹۵۰ میلادی تاسیس و برند ترقی را برای محصولات تولیدی خود انتخاب کرد .

    کارخانه گلفام در زمینی به مساحت ۴۴۰۰۰ متر مربع در شهر ارومیه مرکز استان آذربایجانغربی واقع شده است .

    محصولات تولیدی این شرکت شامل : رب گوجه فرنگی ،انواع کنسروجات غیر گوشتی ، انواع پوره میوه جات ، انواع ترشیجات و شوریجات وانواع سرکه جات میوه ای و سرکه بالزامیک و نیز کاپاریس می شود .

    این شرکت به منظور تولید محصولات با کیفیت ، با بکارگیری روش های تولید با استاندارد های روز بین المللی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد های ایزو ۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۸ از شرکت UKAS که از معتبر ترین مراجع صدور گواهینامه مدیریت کیفیت می باشد ، گردیده است .

    مدیریت شرکت گلفام(ترقی)با التزام به موارد فوق ، خود و کلیه کارکنان شرکت را موظف به پایبندی به موارد و اهداف عالیه جهت جلب رضایت مصرف کنندگان محصولات ترقی نموده است.

    امید است در سایه الطاف الهی و حمایت های همه جانبه مشتریان و مصرف کنندگان از محصولات ایرانی هر روز شاهد پیشرفت های روز افزون کشور عزیزمان و این مجموعه باشیم .

    بستن
محصولات
سرکه توت ترقی
خیارشور ممتاز ترقی
کنسرو کاپاریس ترقی
رب گوجه فرنگی 800 گرمی
عرق نعناع ترقی
ترشی مخلوط ترقی