ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهریار- شهرک امیریه - میدان وحدت -خیابان پیچک
  • درباره ما : شرکت صنایع غذایی پیچک در سال ۱۳۴۸ به صورت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۱۳۷۵۰ مورخ ۲/۱۲/۱۳۴۸ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. این شرکت در تاریخ ۱۶/۵/۱۳۷۲ به سهامی عام تبدیل شده است. شرکت پیچک تا سال ۱۳۸۷ به عنوان شرکت های پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت داشته و سهام آن از طریق سازمان مزبور مورد معامله قرار می گرفته است و در سال ۱۳۹۲ در فرابور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع غذایی پیچک در سال ۱۳۴۸ به صورت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۱۳۷۵۰ مورخ ۲/۱۲/۱۳۴۸ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

    این شرکت در تاریخ ۱۶/۵/۱۳۷۲ به سهامی عام تبدیل شده است.

    شرکت پیچک تا سال ۱۳۸۷ به عنوان شرکت های پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت داشته و سهام آن از طریق سازمان مزبور مورد معامله قرار می گرفته است و در سال ۱۳۹۲ در فرابورس ثبت شده است. سهامدار عمده مجموعه با ۹۵% سهام هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صباجهاد است از هلدینگ های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری می باشد.

    با توجه به تغییر مرکز اصلی شرکت به محل کارخانه واقع در شهریار– شهرک امیریه در تاریخ ۰۳/۱۲/۱۳۹۵ تحت شماره ۵۹۵۱ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شهریار به ثبت رسیده است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
کنسرو رب گوجه فرنگی
کنسرو نخود فرنگی
کنسرو ذرت شیرین
کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی
کنسرو لوبیا چیتی با قارچ
کنسرو نخود سبز
کمپوت گلابی
کمپوت گیلاس
کمپوت هلو
کنسرو ماهی تن در روغن زیتون
کنسرو ماهی ماکرل در روغن
کنسرو ماهی تن در روغن
کنسرو خورش قیمه سیب زمینی
کنسرو خورش قورمه سبزی
کنسرو مرغ در روغن
سس کچاپ
سس مایونز
مربا آلبالو
مربا هویج
ترشی سیر حبه
ترشی سیرگل