ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-کیلومتر ۵۵ جاده اهر-شهرک صنعتی بیلوردی
  • درباره ما : سال ها پیش برای خدمت به میهن عزیزمان وارد عرصه تولید شده و پس از بنیان نهادن شرکت آذر حلب در سال ۱۳۵۷، مجموعه مجتمع صنعتی غذا کنسرو طاهر (تولید کننده محصولات تدارک) را در سال ۱۳۸۶ تاسیس نمودیم که این شرکت در سال۱۳۹۲در منطقه ارسباران به بهره برداری رسید.به عنوان یک شرکت خانوادگی از اصول تجربی نسل پیشین بهره گرفته و آن را با تکنولوژی روز دنیا تلفیق نمودیم تا محصولی با کیفیت تولید نماییم و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سال ها پیش برای خدمت به میهن عزیزمان وارد عرصه تولید شده و پس از بنیان نهادن شرکت آذر حلب در سال ۱۳۵۷، مجموعه مجتمع صنعتی غذا کنسرو طاهر (تولید کننده محصولات تدارک) را در سال ۱۳۸۶ تاسیس نمودیم که این شرکت در سال۱۳۹۲در منطقه ارسباران به بهره برداری رسید.
    به عنوان یک شرکت خانوادگی از اصول تجربی نسل پیشین بهره گرفته و آن را با تکنولوژی روز دنیا تلفیق نمودیم تا محصولی با کیفیت تولید نماییم و در این راه، سعی ما بر این بوده است که کیفیت را فدای قیمت ننماییم.
    هدف ما تولید محصول با کیفیتی مطابق با استاندارد های روز دنیا بوده و برای نیل به این هدف بزرگ، با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه محصولات تدارک را تولید نمودیم.
    ۵ محور تدارک عبارتند از: کیفیت عالی، بسته بندی مناسب، قیمت مطلوب، توزیع وسیع و تبلیغات اثربخش.
    قرار دادن این ۵ محور به عنوان سرلوحه عمل خود، ما را در رسیدن به هدف والای رضایت مشتریان یاری می نماید.
    تمامی مسئولین و کارکنان شرکت، در تلاش و فعالیت مستمر برای جلب رضایت مصرف کنندگان هستند و حاصل تلاش آنان،‌ محصولات خانواده تدارک می باشد.

    بستن
محصولات
رب گوجه فرنگی 4200 گرمی
رب گوجه فرنگی 1600 گرمی
رب گوجه فرنگی 1100 گرمی
رب گوجه فرنگی 800 گرمی
رب گوجه فرنگی 700 گرمی
رب گوجه فرنگی 400 گرمی