ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-پاسداران-بوستان یکم-پلاک۱-طبقه ۵
  • درباره ما : مدیریت شرکت افتخار دارد تا با بهره گیری از تکنولوژی روز ، بکارگیری متد های کارآمد ، انتخاب بهترین مواد اولیه و بهره مندی از کادری توانمند و با تجربه ، به سهم خود گامی شایسته در راستای سلامت و بهبود کیفیت برداشته و همواره رضایت کامل مصرف کنندگان ( مشتریان ) خود را فراهم آورد.ما بر آنیم تا با اتکال به پروردگار یزدان و خرد و تجربه منابع انسانی خود که مهمترین دارائی ما هستند و با تعامل سازند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مدیریت شرکت افتخار دارد تا با بهره گیری از تکنولوژی روز ، بکارگیری متد های کارآمد ، انتخاب بهترین مواد اولیه و بهره مندی از کادری توانمند و با تجربه ، به سهم خود گامی شایسته در راستای سلامت و بهبود کیفیت برداشته و همواره رضایت کامل مصرف کنندگان ( مشتریان ) خود را فراهم آورد.
    ما بر آنیم تا با اتکال به پروردگار یزدان و خرد و تجربه منابع انسانی خود که مهمترین دارائی ما هستند و با تعامل سازنده با موسسه استاندارد و وزارت بهداشت و درمان به ارائه محصولات با کیفیت بالا ,مطمئن و ایمن پرداخته تا در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و نسل آینده نقش موثرتر و سازنده ای داشته باشیم .
    شرکت کشت و صنعت نگین سبز به منظور بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ایرانی و ماشین آلات به روز و مدرن ، تلاش موثری در این زمینه برداشته است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین با تجربه و کارشناسان خبره، همواره بهبود مستمر را با الگو قرار دادن سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استانداردهای جهانی ، مد نظر قرار می دهد .
    در پایان از خداوند متعال سپاس گذاریم که به ما توفیق داده تا بتوانیم با تولید و عرضه محصولات سالم خدمتگذار هموطنان کشور عزیزمان ،ایران باشیم.

    بستن
محصولات
زیتون سیاه کشمشی
زیتون شور بی هسته (ممتاز)
زیتون شور با هسته (ممتاز)
روغن زیتون تصفیه نشده
روغن زیتون تصفیه شده
زیتون شور با هسته (ویژه)