ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-خیابان امام خمینی -کیلومتر ۲
  • درباره ما : شرکت گز سکه یک موسسه تولیدی است که در سال ۱۳۴۶ هجری شمسی توسط شادروان عباسعلی گوهریان تاسیس شد. این شرکت با استقرار سیستمهای ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۰در مدیریت کیفیت و بهداشت و ایمنی غذایی HACCPدر تولید گز، هم اکنون در عرصه های تجارت جهانی حضور دارد. دریافت نشان استاندارد ملی ایران برای گز های پسته ای و بادامی، کسب مقام واحد نمونه سال از اداره استاندارد ملی ایران، واحد نمونه معاونت نظارت بر غذا و دا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گز سکه یک موسسه تولیدی است که در سال ۱۳۴۶ هجری شمسی توسط شادروان عباسعلی گوهریان تاسیس شد. این شرکت با استقرار سیستمهای ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۰در مدیریت کیفیت و بهداشت و ایمنی غذایی HACCPدر تولید گز، هم اکنون در عرصه های تجارت جهانی حضور دارد. دریافت نشان استاندارد ملی ایران برای گز های پسته ای و بادامی، کسب مقام واحد نمونه سال از اداره استاندارد ملی ایران، واحد نمونه معاونت نظارت بر غذا و دارو و حضور در بازارهای آسیایی و اروپایی و معرفی محصول سنتی اصفهان در سطح شیرینی و شکلاتهای معروف جهان از موفقیت‌های این شرکت است که به یمن ارتباط تنگاتنگ با موسسات علمی و دانشگاهی و مشاوره های کارشناسان و تلاش پرسنل حاصل گردیده است. شرکت گز سکه با تاسیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی عتیق اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با صنعت شرینی و شکلات نموده، و با دریافت مجوز مرکز رشد خوشه فناوری‌های گز، شیرینی، شکلات و صنایع وابسته زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به جذب شرکت‌ها و هسته‌های نوپا با زمینه فعالیت در صنعت گز، شیرینی و شکلات نموده و عرصه فعالیت‌های خود را در این صنعت روز به روز گسترش می‌دهد. تولید و ثبت اختراع انواع گز بدون شکر و همچنین تلاش برای تولید محصولات جدید که ضمن تامین نیازهای حیاتی بدن ذائقه ی مشکل پسند مصرف کنندگان را راضی نماید از دیگر فعالیتهای شرکت گز سکه در سالهای اخیر است. هم اکنون این شرکت با پرسنل مجرب و آموزش دیده در تولید وتوزیع قریب به ۱۰۰ محصول در صنعت غذایی کشور فعالیت می دارد. از ابتکارات شرکت در طراحی و تولید محصولات جدید می توان تولید انواع گز پسته ای، فندقی،گردویی و بادامی با روکش شکلات و انواع محصولات فراسودمند مانند گز پروبیوتیک (پروگز)، سین بیوتیک، گز ویتامینه و آنتی اکسیدان را نام برد.

    شرکت گز سکه در تاریخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ بعنوان یکصد و پنجاه و یکمین نماد معاملاتی (دومین شرکت در بازار شرکتهای کوچک و متوسط SME) در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید. و درتاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ گواهینامه پذیرش بازار سهام را از طرف شرکت فرابورس ایران دریافت کرد و سهام این شرکت به عنوان نخستین شرکت دانش بنیان بازار شرکتهای کوچک و متوسط فرابورس ایران با نماد گز سکه مورد داد و ستد قرار گرفت.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه FDA
گواهینامه ISO9001:2008
گواهینامه HACCP
گواهینامه حلال
محصولات
گز بدون شکر پسته باس مقوایی
گز بدون شکر پسته باس گالری
سوهان بدون قند با خلال پسته و بادام
سوهان بدون قند کنجدی
گز آردی گلی بدون قند با 25% مغزپسته
گز آردی گلی بدون قند با 25% مغزبادام
پشمک بدون قند