ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از چهارراه امیراکرم - خیابان هاشمی فر - پلاک ۵۸ - واحد ۲
  • درباره ما : شرکت کومه معدن پارس در سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را براساس واردات و صادرات، ماشین آلات و مواد اولیه مجاز آغاز نموده و زمینه فعالیت های خود را علاوه بر فعالیتهای تجاری به سمت بهره برداری و فرآوری کلیه مواد معدنی و هرگونه عملیات اعم از اکتشاف، بهره برداری، ایجاد صنایع معدنی و سرمایه گذاری بطور مستقل و با مشارکت سایر بخشهای خصوصی و دولتی در زمینه های مرتبط با موضوع شرکت سوق داده و هم اکنون با داش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کومه معدن پارس در سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را براساس واردات و صادرات، ماشین آلات و مواد اولیه مجاز آغاز نموده و زمینه فعالیت های خود را علاوه بر فعالیتهای تجاری به سمت بهره برداری و فرآوری کلیه مواد معدنی و هرگونه عملیات اعم از اکتشاف، بهره برداری، ایجاد صنایع معدنی و سرمایه گذاری بطور مستقل و با مشارکت سایر بخشهای خصوصی و دولتی در زمینه های مرتبط با موضوع شرکت سوق داده و هم اکنون با داشتن ۸ معدن و ۶ شرکت زیر مجموعه به عنوان یک هولدینگ به فعالیت در چهار گروه معدنی، عمرانی، بازرگانی مشغول می باشد.
    این مجموعه، نمادی آشکار از مشارکت بخش خصوصی در رشته­ های صنعتی و اشتغال زایی و توسعه اقتصادی ایران اسلامی است که البته با تأسیس دفاتر و شرکتهای متعدد در کشورهای دیگر از جمله چین و دبی به توسعه گسترده حضور جهانی خود می­ اندیشد.
    در طول سالها فعالیت شرکت کومه معدن پارس موفق گردیده طی مطالعه جامع بازار هدف و نیاز سنجی گسترده در جامعه با برنامه­ ریزی استراتژیک بر بخشی از صنایع خصوصاً صنایع معدنی و وابسته به آن در جهت رفع نیاز موجود تمرکز نماید و در این مسیر با استفاده از فرصتهای مطلوب بازار، جایگاه خود را در کشور و در بین رقبا ارتقا دهد.
    ترکیب تخصصی اعضای هیئت مدیره و معاونین این شرکت به گونه ای است که گنجینه ارزشمندی از تجربه و دانش تخصصی را در حوزه های برنامه ریزی استراتژیک و سرمایه گذاری، تولید، صنعت، تجارت، حوزه مالی در اختیار مجموعه نهاده که این امر در اخذ تصمیمات منطقی و اصولی بر اساس موازین ساختار سازمانی و مشتریان اعم از پیمانکاران، کارفرمایان، سرمایه گذاران، خریداران و ..... نقش چشمگیر و انکار ناپذیر دارد.
    اهتمام خانواده بزرگ کومه معدن پارس در این سالها آن بوده که با بهره مندی از نیروی انسانی بومی دانش محور و متعهد خویش و استفاده از تکنولوژی روز دنیا ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف خود بررسی دقیق فرصتها و تهدیدهای محیطی، برغنای توانمندی خویش در صنایع مختلف بیافزاید و حتی در شرایط دشوار تحریمها و بحرانها داخلی و بین المللی به چرخش صنعت و اقتصاد کشور یاری رساند که البته حاصل این اهتمام در فعالیتها و پروژه های انجام شده نمایان است.

    بستن
محصولات
معادن سنگ آهن مربوط به شرکت کومه معدن پارس
معادن سنگ مس مربوط به شرکت کومه معدن پارس
معدن سنگ نمک مربوط به شرکت کومه معدن پارس
معدن سوناجیل
شرکت صنعتی و معدنی بلور نمک لارستان
معدن سنگ آهن