ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -خیابان جی شرقی -فلکه ارغوانیه -شرکت قند اصفهان
  • درباره ما : شرکت قند اصفهان (سهامی عام) در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۳۷ تحت شماره ۶۲۱۱ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. بهره برداری از کارخانه به استناد پروانه بهره برداری شماره ۲۹۲۷۳/۶/۲۷۱ مورخ ۱۴ دی ۱۳۳۹ وزارت صنایع از مهرماه ۱۳۴۰ آغاز گردید.سرمایه اولیه شرکت مبلغ سیصد میلیون ریال منقسم به سه هزار سهم یکصد هزار ریالی (۷۵۰ سهم با نام و ۲۲۵۰ سهم بی نام) بوده که در حین تاسیس ۳۴ درصد از سرم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت قند اصفهان (سهامی عام) در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۳۷ تحت شماره ۶۲۱۱ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. بهره برداری از کارخانه به استناد پروانه بهره برداری شماره ۲۹۲۷۳/۶/۲۷۱ مورخ ۱۴ دی ۱۳۳۹ وزارت صنایع از مهرماه ۱۳۴۰ آغاز گردید.سرمایه اولیه شرکت مبلغ سیصد میلیون ریال منقسم به سه هزار سهم یکصد هزار ریالی (۷۵۰ سهم با نام و ۲۲۵۰ سهم بی نام) بوده که در حین تاسیس ۳۴ درصد از سرمایه نقدا پرداخت شده است.ودرحال حاضر سرمایه شرکت مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال منقسم به ۱۹۵ میلیون سهم یکهزارریالی می باشد.شرکت تا قبل از ۲۷ اسفندماه ۱۳۵۸ توسط بخش خصوصی اداره می شد و از این تاریخ تا ۲۰ آبان ۱۳۶۵ تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران قرارداشته است.دراین تاریخ براساس حکم ۱۸۰ مورخه مهر ۱۳۵۸ دادستانی کل جمهوری اسلامی ایران مالکیت ۷۵.۱۴ درصد از سهام شرکت به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی انتقال یافت واز تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۶۵ شرکت تحت مدیریت این بنیاد قرارگرفته است و از تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۷۶ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است. جهت نمایش وضعیت سهامداران اینجا را فشار داده و گزینه سهامداران انتخاب شود.

    موضوع فعالیت اصلی شرکت طبق اساسنامه :

    براساس ماده ۲ اساسنامه مصوب ۴ مرداد ۱۳۷۶ موضوع فعالیت شرکت عبارت است از : تاسیس کارخانه قند و بهره برداری از آن ، خرید مواد اولیه ، فروش تولیدات کارخانه و اشتغال به عرضه و انجام کلیه امور اعم از تجاری ، صنعتی و کشاورزی و انجام هر گونه سرمایه گذاری و مشارکت که با موضوع فعالیت شرکت ارتباط داشته است. در طی سالهای اخیر و در سالهای جاری موضوع فعالیت اصلی تولید قند ، شکر ، تفاله خشک ، تفاله تر ، تفاله پرسی و ملاس بوده است.نوع فعالیت در شرکت به صورت فصلی می باشد بدین صورت که ۶ ماه اول سال زمان تعمیرات و ۶ ماه دوم سال زمان بهره برداری از چغندر قند می باشد.

    بستن
محصولات
شکر سفید
شکر
شکر
شکر
قند
قند خرد شده
نبات زعفرانی
شکر سفید بالی
ملاس چقندر
تفاله خشک چغدر قند
قند کله