ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان سهروردی-پایین تر از خیابان دکتر شهید بهشتی-کوی باسقی-پلاک ۱۲
  • درباره ما : شرکت تولیدی بالین تک در برابر کلیه سازندگان و خریداران خودرو های ایرانی تامین نیازهای آنان مطابق با استاندارد های جهانی مسئول است. محصول اصلی شرکت، سر سیلندر آلومینیومی انواع خودروهای ایرانی است. شرکت ما با تمرکز بر کسب بیشتری سهم ممکن از بازار داخلی، نیم نگاهی به بازار جهانی خواهد داشت. ما با بهره مندی از مناسب ترین تکنولوژی های روز و با توسعه و بهبود مستمر در تمامی حوزه های مدیریتی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی بالین تک در برابر کلیه سازندگان و خریداران خودرو های ایرانی تامین نیازهای آنان مطابق با استاندارد های جهانی مسئول است.

    محصول اصلی شرکت، سر سیلندر آلومینیومی انواع خودروهای ایرانی است. شرکت ما با تمرکز بر کسب بیشتری سهم ممکن از بازار داخلی، نیم نگاهی به بازار جهانی خواهد داشت. ما با بهره مندی از مناسب ترین تکنولوژی های روز و با توسعه و بهبود مستمر در تمامی حوزه های مدیریتی و اجرایی و توجه به کیفیت و نیازهای مشتری در صدد تولید هر چه بهتر و بیشتر از یک سو و کاهش بهای تمام شده از سویی دیگر می باشیم.

    فلسفه فکری بالین تک اشتغال زایی، کار آفرینی و کمک به توسعه صنعتی کشور، ضمن پایبندی به مسئولیت های اجتماعی و حفظ محیط زیست می باشد. شرکت با داشتن رویکرد ویژه به آموزش و توسعه همه جانبه منابع انسانی خود و با ارزش گذاشتن به کارکنان و ایجاد حس و تعهد و تعلق در آنها می کوشد ضمن دستیابی به انعطاف پذیری بالا در مواجهه با تغییرات سریع بازار، فضای کاری سالم با نشاط و رو به رشد را برای کارکنانش ایجاد نماید.

    بستن
محصولات
ريخته گری