ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-جاده دماوند-منطقه صنعتی خرمدشت-خیابان بیست و چهار متری سینا-ابن سینای چهارم غربی-پلاک ۱۷
  • درباره ما : گسترش روز افزون فعالیت های مهندسی و پروژه های گوناگون کشور در زمینه تحقیقات،طراحی،تولید و راه اندازی جدا از علل و انگیزه های آن،حرکت مفید و سازنده ای در راستای پیشرفت و خودکفایی صنعت ایران در کلیه عرصه های آن می باشد. لذا شرکت بهساز آروین ابزار با نام قبلی تست ابزار در سال ۱۳۸۲ با انگیزه ساخت تجهیزات تست و ماشین آلات صنعتی شروع به کار نمود. بهساز آروین ابزار متخصص در طراحی و تولید تجهیز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گسترش روز افزون فعالیت های مهندسی و پروژه های گوناگون کشور در زمینه تحقیقات،طراحی،تولید و راه اندازی جدا از علل و انگیزه های آن،حرکت مفید و سازنده ای در راستای پیشرفت و خودکفایی صنعت ایران در کلیه عرصه های آن می باشد. لذا شرکت بهساز آروین ابزار با نام قبلی تست ابزار در سال ۱۳۸۲ با انگیزه ساخت تجهیزات تست و ماشین آلات صنعتی شروع به کار نمود.

    بهساز آروین ابزار متخصص در طراحی و تولید تجهیزات،آزمون مواد و سیستم ها و ضمائم گوناگون جهت برآورده شدن نیازهای صنعت است و خدماتی متنوع اعم از آموزش نحوه ی استفاده از دستگاه ها و کالیبراسیون تجهیزات و پشتیبانی تخصصی در زمینه مختلف اعم از خودرو، صنایع برق و الکترونیک و غیره.. ارائه می دهد. هم چنین بهساز آروین ابزار با بهره گیری از نیروهای فنی و متخصص و با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله قادر به ارائه مشاوره در زمینه طراحی صنعتی و تولید و ساخت انواع ماشین آلات مطابق درخواست مشتریان است. تجربه ساخت بیش از ۳۰۰ دستگاه در زمینه های مختلف صنعت این اطمینان را خواهد داد که بهساز آروین ابزار ضامن کیفیت و اعتماد شما مشتریان محترم است. در این مجموعه فعالیت های بهساز آروین ابزار از قبیل تولیدات استاندارد و سفارشات به نمایش گذاشته شده است.

    بستن
محصولات
ربات چهار محور
ربات چسب زن
دستگاه تست آزمایشگاهی رله ( تست دوام )
انواع دستگاه های تست الکتریکال
کوره یووی UV OVEN
کوره آنیل (پلاستیک) ANIL OVEN
دستگاه تست نشتی Air Leak Tester
دستگاه جوش صفحه داغ (Hot Plate Welder Machine)
دستگاه جوش اولتراسونیک
جوش چرخشی (اصطحکاکی)
جوشکاری مادون قرمز (تشعشعی)