ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-احمدآباد مستوفی-خیابان انقلاب-مرکز پژوهشهای علمی و صنعتی ایران-شرکت پارس تسلا ماشین
  • درباره ما : با توجه به افزایش روز افزون نیاز به مصرف انرژی، درک همه ما در خصوص اهمیت حفاظت از منابع زیست محیطی نیز در حال رشد و تغییر بوده و در جستجوی گشودن راه های جدید به منظور تولید انرژی و نیز کاهش آلودگی میباشیم. این فرضیه ساده اما پر اهمیت، مبنای تاسیس شرکت پارس تسلا ماشین توسط موسسین در ﺳﺎل ۱۳۹۵ بوده و هدف این شرکت، ایجاد ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎي نوین ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺟﻬﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ اﻧﺮژي و ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺧﺎص اﻧﺮژي ﻫﺎي ﭘﺎك و اﻓﺰا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با توجه به افزایش روز افزون نیاز به مصرف انرژی، درک همه ما در خصوص اهمیت حفاظت از منابع زیست محیطی نیز در حال رشد و تغییر بوده و در جستجوی گشودن راه های جدید به منظور تولید انرژی و نیز کاهش آلودگی میباشیم. این فرضیه ساده اما پر اهمیت، مبنای تاسیس شرکت پارس تسلا ماشین توسط موسسین در ﺳﺎل ۱۳۹۵ بوده و هدف این شرکت، ایجاد ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎي نوین ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺟﻬﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ اﻧﺮژي و ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺧﺎص اﻧﺮژي ﻫﺎي ﭘﺎك و اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺷﺮاﯾﻂ زﯾﺴﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ میباشد. ﺑﺪﯾﻦ ﻣﻨﻈﻮر شرکت پارس تسلا ماشین ﺿﻤﻦ ﺗﻼش ﺟﻬﺖ اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎ و ﺗﺠﺎرب ﻓﻨﯽ ﭘﺮﺳﻨﻞ، ﺳﻌﯽ ﺧﻮد را ﻣﻌﻄﻮف ﺑﻪ ارﺗﻘﺎ و ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻦ در رده ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺑﺮﺗﺮ در زﻣﯿﻨﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ اﻧﺮژي ﻫﺎي ﭘﺎك در ﺳﻄﺢ ﺻﻨﻌﺘﯽ مینماید.

    ﻣﺎﻣﻮرﯾﺖ ما، ﻓﺮاﮔﯿﺮي و ﮔﺴﺘﺮش داﻧﺶ ﻓﻨﯽ نوین ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ و ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي اﺟﺮا در ﺻﻨﺎﯾﻊ بوده و اﺳﺘﺮاﺗﮋي خود را ﺣﻀﻮر در ﭘﺮوژه ﻫﺎي تحقیقاتی، ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻧﯿﺮوﮔﺎﻫﯽ، ﭘﺘﺮوﺷﯿﻤﯽ و ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز ﺑﻪ ﻋﻨﻮان مجری در زﻣﯿﻨﻪ ﻫﺎي ﻣﺸﺎوره، ﻃﺮاﺣﯽ، ﺳﺎﺧﺖ، ﺗﺎﻣﯿﻦ و ﻧﺼﺐ و راه اﻧﺪازي، اعلام میداریم.

    در جهت نیل به اهداف مربوطه و حصول و تداوم روند صحیح در موفقیتهای کاری، یکی از پارامترهای مهم به روز بودن شرکت در انجام بررسی و پایش میزان رضایتمندی مشتریان بوده و به منظور اطمینان از صحت این امر، مدیریت شرکت پارس تسلا ماشین از ابتدای تاسیس اقدام به تدوین و استقرار سیستم استاندارد ایزوی ۹۰۰۰ تحت نظر مشاورین خود نموده است و نتیجه این امر در حال حاضر در پروژه های جاری شرکت منعکس میباشد. همچنین شرکت پارس تسلا ماشین به واسطه هدف خود و در راستای کاهش آلودگیهای زیست محیطی، قوانین و ملزومات استاندارد های ایزوی ۱۴۰۰۰ را نیز ضمن تدوین، در امور جاری شرکت مد نظر قرار داده است.

    بدین منظور مدیریت عامل شرکت پارس تسلا ماشین آقای مهندس تقی اشرفی به انتخاب اعضای هیات مدیره، عهده دار هدایت مجموعه و پایش اهداف مطبوع ، اﻓﺰاﯾﺶ اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻟﺠﺴﺘﯿﮏ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ، ارﺗﻘﺎي داﻧﺶ ﻓﻨﯽ و ﺗﻮاﻧﺎﯾﯿﻬﺎي پرسنلی، اراﺋﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ اﺟﺮاي ﭘﺮوژه در زﻣﺎن ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﺟﻠﺐ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪي ﮐﺎرﻓﺮﻣﺎ، میباشد.

    بستن
محصولات
ریتاردر الکترومغناطیسی Zenik 3LF