ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -منطقه صنعتی صفادشت -بلوار فروردین -خیابان سوم غربی
  • درباره ما : شرکت پرتوفرازان آویژه کیمیا در اواخر سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. این شرکت با فرهنگ سازمانی عملیاتی و با نگاه به آینده به دنبال بین المللی شدن و فتح بازارهای جهانی است. این شرکت، سیستم تامین مواد اولیه برای تولید کاتالیست خودرو، طراحی محصولات، مهندسی و انجام آزمایشات مداوم براساس استانداردهای بین المللی را پیش بینی و عملیاتی نموده است. شرکت پرتو فرازان افراد با سابقه و مستعد فعال در این صنعت و د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پرتوفرازان آویژه کیمیا در اواخر سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. این شرکت با فرهنگ سازمانی عملیاتی و با نگاه به آینده به دنبال بین المللی شدن و فتح بازارهای جهانی است.

    این شرکت، سیستم تامین مواد اولیه برای تولید کاتالیست خودرو، طراحی محصولات، مهندسی و انجام آزمایشات مداوم براساس استانداردهای بین المللی را پیش بینی و عملیاتی نموده است.

    شرکت پرتو فرازان افراد با سابقه و مستعد فعال در این صنعت و در بخش های مختلف مواد شیمیایی، طراحی مکانیکی، فنی خودرو و … را به کار گرفته است. همچنین بخش تحقیق و توسعه (R&D) این شرکت شامل تیم متخصصان داخلی و خارجی و اساتید دانشگاه های معتبر بین المللی می باشد. تجزیه و تحلیل و به روز نمودن تکنولوژی تولید و آزمایش محصولات سر لوحه و یکی از اهداف شرکت پرتوفرازان آویژه کیمیا است. برای نیل به این هدف، این شرکت، مجهز به مرکز انجام انواع آزمایشات مربوط به محصولات کاتالیستی شامل تجهیزات تست بر اساس استانداردهای بین المللی می باشد.

    بستن
محصولات
کاتالیست کن شده تیبا
کاتالیست کن شده پراید
کاتالیست کن شده مزدا 6
کاتالیست کن شده هیوندا سوناتا
کنینگ DPF
کاتالیست کن شده نیسان تیانا
کاتالیست کن شده کیا سراتو
کاتالیست کن شده هیوندا سانتافه