ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۲ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/tabrizspray
  • آدرس : تبریز-اتوبان کسائی-وادی رحمت شهرک صنعتی ۴ -فلکه دوم
  • درباره ما : گروه صنعتی تبریز اسپری که در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید انواع اسپری بنیان گذاری شد، اکنون به یکی از بزرگترین و پویاترین واحدهای بخش خصوصی در زمینه تولید انواع اسپری های مرتبط با خودرو، محصولات خانگی، صنعتی و آرایشی بهداشتی تبدیل شده است.هدف گروه تبریز اسپری تولید و عرضه محصولاتی است که پاسخگوی انتظارات و خواسته های مصرف کنندگان به ویژه در خصوص کیفیت و قیمت تمام شده کالا باشد. گروه تبریز اسپری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی تبریز اسپری که در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید انواع اسپری بنیان گذاری شد، اکنون به یکی از بزرگترین و پویاترین واحدهای بخش خصوصی در زمینه تولید انواع اسپری های مرتبط با خودرو، محصولات خانگی، صنعتی و آرایشی بهداشتی تبدیل شده است.
    هدف گروه تبریز اسپری تولید و عرضه محصولاتی است که پاسخگوی انتظارات و خواسته های مصرف کنندگان به ویژه در خصوص کیفیت و قیمت تمام شده کالا باشد. گروه تبریز اسپری با اتکاء به پرسنل متخصص و کوشا و همچنین بهره گیری از واحد تحقیق و توسعه کنترل کیفیت دقیق، موفق به تولید انواع اسپری برای اولین بار در ایران و تسخیر بازارهای جدید و ارائه محصولات به بازار های بین المللی گردید و در صدر تولیدکنندگان داخلی قرارگرفته است.
    در طول مدت فعالیت،اعتبار گروه تبریز اسپری در صنایع اسپری مرهون مدیریت راهبردی و آینده نگری است که موجب ارتقاء دانش فنی ،تامین امکانات وسیع فنی و معرفی ایده های جدید شده است.

    بستن
محصولات
اسپری خوشبو کننده و براق کننده داشبورد
اسپری پاک کننده جردن
اسپری داشبورد جردن با رایحه پرتقال
اسپری فوم تایر و براق کننده تایر مویلر
اسپری انژکتورشوی مویلر
اسپری براق و خوشبو کننده داشبورد مویلر