ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- فلکه دوم صادقیه- بزرگراه اشرفی اصفهانی- ابتدای بزرگراه جلال آل احمد- پلاک ۱۹۶- واحد ۷
  • درباره ما : گروه تولیدی بازرگانی جهان پارت آریا در سال ۱۳۸۳ در قالب شرکت سهامی خاص تأسیس گردیده و با موضوع خرید و فروش، توزیع، صادرات و واردات قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو و خدمات پس از فروش آنها فعالیت خود را در بازار لوازم یدکی آغاز نموده است. این شرکت در راستای رعایت اصول فضای استاندارد بازرگانی در سال ۱۳۸۳ برند را ثبت نموده و به لطف پروردگار و دقت و همت بالای شرکت جهان پارت آریا، برند همواره م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی بازرگانی جهان پارت آریا در سال ۱۳۸۳ در قالب شرکت سهامی خاص تأسیس گردیده و با موضوع خرید و فروش، توزیع، صادرات و واردات قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو و خدمات پس از فروش آنها فعالیت خود را در بازار لوازم یدکی آغاز نموده است. این شرکت در راستای رعایت اصول فضای استاندارد بازرگانی در سال ۱۳۸۳ برند را ثبت نموده و به لطف پروردگار و دقت و همت بالای شرکت جهان پارت آریا، برند همواره مورد اطمینان بخش مصرف کنندگان قطعات یدکی خودروهای تولید داخل بوده است. این مهم با پایبندی به دو اصل کیفیت بالای محصولات و مشتری مداری محقق شده است. در سال ۱۳۸۸ شرکت جهان پارت با نگاهی هوشمندانه اقدام به تخصیص بخش عمده ای از سبد کالای جهان پارت به محصولاتی با برند نمود که این محصولات دارای بالاترین سطح کیفیت است. برند متمایز و دست نیافتنی در عرصه بازار لوازم یدکی موجب پیشی گرفتن شرکت جهان پارت از سایر رقبا شده که این امر برگ زرین دیگری به افتخارات این شرکت افزوده است.
    به منظور ارائه محصولات با کیفیت هرچه بالاتر شرکت جهان پارت وارد عرصه تولید شده و اقدام به راه اندازی چندین واحد تولیدی تمام اتوماتیک، پیشرفته و بروز نموده است. در سال ۱۳۹۰ شرکت جهان پارت گام را فراتر از محدوده جغرافیایی ایران اسلامی نهاده است و با تأسیس دفاتر بین المللی در خارج از کشور، صادرات به کشورهای عراق و سوریه را آغاز و خود را به عنوان یکی از برندهای قابل اعتماد معرفی نموده است. عملکرد بازرگانی شرکت جهان پارت به علت تهیه و توزیع قطعات یدکی با کیفیت بالا هرساله رو به گسترش بوده و در نهایت طی ۱۳ سال با تأمین سبد کالای بیش از ۱۰۰۰ قلم قطعه اصلی و کلیدی با استانداردهای ISO ۹۰۰۱ و ISO/TS ۱۶۹۴۹ منجر به ایجاد شبکه گسترده توزیع بالغ بر ۲۰۰ نماینده فعال در سراسر ایران اسلامی شده است.
    مأموریت
    تبدیل بازار تجاری قطعات یدکی داخلی به بالاترین سطح تجارت و در نهایت ورود به گستره بازارهای استاندارد و رقابتی جهانی
    چشم انداز
    کسب حداقل ۱۰ درصد بازار یدکی ایران و رتبه اول شاخص رضایت مشتریان تا سال ۱۴۰۰
    ارزش های سازمانی
    توسعه سرمایه های انسانی دانش محور با بهره گیری از نیروهای مجرب، متخصص و کارآزموده
    تفکر جهانی به واسطه همکاری با تولید کنندگان معتبر بازارهای بین المللی
    اعتلای اصل مشتری مداری با ایجاد رابطه برنده – برنده با مشتریان که بهترین شرکای تجاری هستند
    خطی مشی کیفیت
    ارائه ضمانت معتبر با تأمین انحصاری محصولات از محل تأمین کنندگان اصلی خودروسازی OEM
    افزایش رضایت مشتریان، با کیفیت و سرعت در تمامی فعالیت های خدمات پس از فروش
    بازرسی و تایید کیفیت قطعات در آزمایشگاه های بین المللی توسط دفتر شانگهای چین
    دارای گواهینامه استاندارد ISO ۹۰۰۱ و ISO/TS ۱۶۹۴۹
    از دیدگاه جهان پارت « آنچه که بیش از کسب گواهینامه اهمیت دارد، کیفیت و نهادینه کردن فرهنگ کیفیت نگهداری، پویایی و توسعه سیستم مدیریت کیفیت می باشد.»

    بستن
محصولات
بلبرینگ چرخ جلو L90 مگنتیک ABS(با خار و مهره)
پیچ چرخ تیبا
مهره چرخ تیبا
بلبرینگ کلاچ رانا
پیچ سرسیلندر 206 - تیپ 5
سگدست تیبا راست- طرح قدیم