ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – بلوار آفریقا – بلوار گلشهر – مجتمع تجاری آی تک – طبقه ۱۲ الی ۱۴
  • درباره ما : گروه صنعتی ایران توحید در سال ۱۳۵۸ تأسیس و در سال ۱۳۷۳ با ظرفیت ۸۰۰۰ تن در سال و باسرمایه بالغ بر ۴۰ میلیون دلار در شهر صنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه و در زمینی به مساحت ۲۳۰۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید و از شروع سال ۱۳۷۷ عمده فعایل شرکت با توجه به نیروی انسانی متخصص ، تکنولوژی تولید مکانیزه و امکانات آزمایشگاهی مدرن به طرف شرکت های بزرگ خودروسازی و صنعتی معطوف گردید ، که در طی مدت زم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی ایران توحید در سال ۱۳۵۸ تأسیس و در سال ۱۳۷۳ با ظرفیت ۸۰۰۰ تن در سال و باسرمایه بالغ بر ۴۰ میلیون دلار در شهر صنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه و در زمینی به مساحت ۲۳۰۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید و از شروع سال ۱۳۷۷ عمده فعایل شرکت با توجه به نیروی انسانی متخصص ، تکنولوژی تولید مکانیزه و امکانات آزمایشگاهی مدرن به طرف شرکت های بزرگ خودروسازی و صنعتی معطوف گردید ، که در طی مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته جایگاهی ویژه برای خود در زمینه تولید انواع پیچ و مهره ایجاد و همواره آن را ارتقاء بخشد.
    هدف از تأسیس این کارخانه تولید انواع پیچ و مهره به روش فورج سرد مطابق با استانداردهای متداول در دنیا از جمله JIS و ISO و PSA و MES و NES و KES و DIN و غیره بوده است.
    کلیه ماشین آلات این کارخانه از سازندگان معتبر اروپایی ، ژاپنی و کوره های عملیات حرارتی کانتینیوس ژاپنی (NIPON) و تایوانی (SAN YUNG) خریداری شده و در حال حاضر با رعایت الزامات استاندارد و خواسته های مشتریان با دریافت گواهینامه ISO TS -۱۶۹۴۶ و ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۰ نیاز صنایع مختلف مانند خودروسازان ، نفت ، ساختمان و برق کشور را تأمین می نماید.
    در راستای این سیاستها مدیریت ارشد سازمان سیاستهای مدیریت کیفیت نوین را برای استقرار در سازمان برگزیده و همیشه معتقد است که با جاری نمودن سیستم های مدیریت مناسب و سیستم های نوین ، می توان فرآیند های تولیدی سازمان را از نظر کیفیت و کمیت ارتقاء بخشید و گامهای موثری را برداشت.
    تنوع تولید:

    ۱- تولید پیچ از سایز M۶ تا M۳۰ و از طول ۱۰ الی ۲۴۰ میلیمتر و با گریدهای ۱۲.۹ , ۱۰.۹ , ۸.۸ , ۶.۸
    ۲- تولید انواع استادبولت از سایز &frac۱۲; الی ۳ اینچ با گریدهای B۷-B۷M-L۷-B۸-B۱۶
    ۳- تولید انواع مهره ( شش گوش ، فلنجی ، جوشی ، قفلی فلزی ، قفلی کاسه نمدی ، مهره های واشر دار) از سایز M۶ الی M۲۷
    ۴- انجام عملیات پوشش کاری گالوانیزه ( کروماته های سفید ، زرد ، سبز و مشکی ) تحت لیسانس شرکت Coventya فرانسه و پوشش Zinc Flack تحت لیسانس شرکت Magni آمریکا
    ۵- تولید انواع پیچ و مهره مخصوص و مطابق سفارش مشتری
    ۶- تولید تخصصی انواع پیچ های موتوری از جمله پیچ های سرسیلند ، کپه و شاتون موتورهای خانواده پراید ، EF۷ ، TU۵ ، XU۷ موتورهای دیزل لازم به ذکر می باشد این شرکت در حال حاضر تنوع بیش از ۴۳۲۰ نوع پیچ و مهره را در سوابق کاری خود دارد.
    ۷- انجام لاک رزوه قفل کن و آب بندی تحت لیسانس شرکت Precote آلمان
    تجهیزات و خطوط تولیدی:

    این شرکت دارای بیش از ۵۰ دستگاه تولید پیچ و مهره می باشد که سهم قابل توجهی از سخت افزارهای تولیدی ساخت کمپانی ( Nedschroef Herentals ) بلژیک ، EWMENN ، Carlo Salvi ، Ingramatic و سایر شرکت های اروپایی می باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه