ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان دوم صادقیه-مجتمع تجاری اداری گلدیس-طبقه هفتم -واحد ۷۱۲
  • درباره ما : شرکت چکاد ارتباط پایوند با استعانت از خداوند و در سایه دانش متخصصین جوان و تحصیلکرده و با تمرکز بر توانمندیهای خود در عرصه های مختلف صنعت در سال ۱۳۹۳ از هسته مرکزی این شرکت که متشکل از سهامداران و هیئت مدیره شرکت رخشا رویان تهران بود؛ منشعب گردید و با توسل به حسن سابقه خود با بیش از یک دهه فعالیت موثر(تاسیس به سال ۱۳۷۸) در صنعت، افتخار ارائه خدمات در حوزه های مختلف را داشته است. از جمله ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت چکاد ارتباط پایوند با استعانت از خداوند و در سایه دانش متخصصین جوان و تحصیلکرده و با تمرکز بر توانمندیهای خود در عرصه های مختلف صنعت در سال ۱۳۹۳ از هسته مرکزی این شرکت که متشکل از سهامداران و هیئت مدیره شرکت رخشا رویان تهران بود؛ منشعب گردید و با توسل به حسن سابقه خود با بیش از یک دهه فعالیت موثر(تاسیس به سال ۱۳۷۸) در صنعت، افتخار ارائه خدمات در حوزه های مختلف را داشته است. از جمله این خدمات میتوان به تولید قطعات صنعتی دقیق، تجهیزات مخابراتی (بخصوص کانکتورهای مخابراتی)، تجهیزات برقی تونل های مترو، اشاره کرد.

    شرکت چکاد ارتباط پایوند با امید به خداوند و دانش به روز نیروهای متخصص خود به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت، در صدد ارائه خدمات برخط و با کیفیت به کلیه مشتریان گرانقدر خود می باشد.

    مشتری مداری و ارائه خدمات با کیفیت در اسرع زمان ممکن، از جمله مواردی است که همواره در راس اهداف این شرکت قرار دارد و در همین راستا نیز توانسته ایم موفق به اخذ رضایت نامه های گوناگون از کارفرمایان و اخذ تائیدیه فنی از اداره کل تدوین استاندارد های شرکت ارتباطات سیارMCI در زمینه تولید کانکتورهای(RF) و جمپرهای مورد استفاده در سیستم های تلفن همراه (BTS) گردیم.

    ارتباط تنگاتنگ با شرکتهای همکار و شرکای تجاری و ایجاد شبکه ارتباطی قدرتمند، فضای مناسب جهت ارائه خدمات پایدار، سریع و با کیفیت و همچنین قیمت مناسب، وجه تمایز چشمگیر این شرکت می باشد

    بستن
محصولات
بست فیدر
فلنج کابل 7/8