ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۵۱ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/atcbearing
  • آدرس : تهران-خیابان اکباتان-کوچه آهنین-پاساژ آهنین-طبقه دوم-پلاک ۵۰۸
  • درباره ما : گروه صنعتی ATCBearing در سال ۱۳۸۱ به مدیریت جناب آقای غلامرضا آقازاده فعالیت خود را در زمینه واردات و توزیع آغاز نمود. این گروه صنعتی مالکیت برندهای ATCBearing که دارای تاییدیه کیفیت از کشورهای آلمان و انگلستان و استاندارد مخصوص قطعات خودرو ISO\TS\۱۶۴۹ برند HTC(high technology creation) می باشد. در شرایط امروز که تهیه‌ی انواع بلبرینگ‌ها با برندهای معروف آمریکایی، اروپایی و ژاپ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی ATCBearing در سال ۱۳۸۱ به مدیریت جناب آقای غلامرضا آقازاده فعالیت خود را در زمینه واردات و توزیع آغاز نمود.

    این گروه صنعتی مالکیت برندهای ATCBearing که دارای تاییدیه کیفیت از کشورهای آلمان و انگلستان و استاندارد مخصوص قطعات خودرو ISO\TS\۱۶۴۹ برند HTC(high technology creation) می باشد. در شرایط امروز که تهیه‌ی انواع بلبرینگ‌ها با برندهای معروف آمریکایی، اروپایی و ژاپنی هزینه‌ی گزافی را به مصرف‌کنندگان عزیز تحمیل می‌کند، همچنین مقوله‌ی تقلب در این برندها و مشکلاتی که از این رهگذر برای همکاران فروشنده ایجاد می‌شود.

    گروه صنعتیBEARING ATCبر آن شد با ثبت تجاری این برند و از طریق تبادل دانش با کارخانجات و تأمین‌کنندگان بلبرینگ‌های مصرفی کامیون‌های ولو نسل جدید و قدیم، گام مؤثری در جهت ارتقای هر چه بیشتر کیفیت محصولات خود بردارد.

    این گروه صنعتی افتخار این را دارد با ارائه‌ی محصولاتی که از نظیر آلیاژهای مصرفی و سیستم‌های طراحی و ساخت، برمبنای استاندارد ASTM آمریکا تولید و پس از آنالیز و تأیید شرکت بازرسی بین‌المللی SGS به کشور عزیزمان وارد می‌شود، گام مثبتی در جهت تحقق آرمان‌های خود که همان هزینه کمتر کیفیت برتر است را برداشته و محصولاتی قابل رقابت با برندهای برتر دنیا و با ۵۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی تعویض به بازار عرضه نماید.

    بستن
محصولات
بلبرینگهای مصرفی پراید
بلبرینگ مصرفی L 90
بلبرینگهای مصرفی پیکان و آردی و روا
بلبرینگهای مصرفی پژو
بلبربنگ مصرفی لندرور
بلبرینگ پژو 206