ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۰۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- بالاتر از میدان ولیعصر- کوچه روشن -پلاک ۱۴
  • درباره ما : شرکت رینگ اسپرت نور نی ریز در سال ۱۳۸۱ در منطقه اقتصادی (جهاد سازندگی) در ده فاضل بخش مرکزی نی ریز با سرمایه شخصی تأسیس و در سال ۱۳۸۶ به تولید انبوه رسید. ظرفیت اولیه با اخذ پروانه بهره برداری به شماره ۲۴۹۹۰۷۷۵۱۲۶۱ از صنایع استان فارس سالیانه ۱۵۰.۰۰۰ قطعه انواع رینگ اسپرت بود. شرکت در سال های بعد قطعاتی مانند دسته موتور (پژو ۴۰۵)، فیدبراکت (موتور EF۷) و اویل ماژول (موتور سلی EF۷) را نیز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رینگ اسپرت نور نی ریز در سال ۱۳۸۱ در منطقه اقتصادی (جهاد سازندگی) در ده فاضل بخش مرکزی نی ریز با سرمایه شخصی تأسیس و در سال ۱۳۸۶ به تولید انبوه رسید.

    ظرفیت اولیه با اخذ پروانه بهره برداری به شماره ۲۴۹۹۰۷۷۵۱۲۶۱ از صنایع استان فارس سالیانه ۱۵۰.۰۰۰ قطعه انواع رینگ اسپرت بود. شرکت در سال های بعد قطعاتی مانند دسته موتور (پژو ۴۰۵)، فیدبراکت (موتور EF۷) و اویل ماژول (موتور سلی EF۷) را نیز تولید نمود. تعداد کارگران حدود ۹۰ نفر در فاز دوم با توسعه طرح اولیه تولید را به ۹۰۰.۰۰۰ قطعه انواع رینگ اسپرت و سایر قطعات در سال ۱۳۹۵ و با تعداد ۱۹۰ کارگر رسانید. در فاز سوم که هم اکنون افتتاح می شود با جواز تأسیس جدید کارخانه جدیدی در جوار کارخانه اولیه احداث و با تولید ۱.۲۰۰.۰۰۰ قطعه در فاز جدید با تعداد کارگر ۲۶۰ نفر جمع کل تولید و کارگر را به ۲.۱۰۰.۰۰۰ قطعه رینگ در سال و جمعاً ۴۵۰ نفر کارگر رسانید. کل سرمایه گذاری شرکت شخصی بوده (حدود ۲۴۰ میلیارد تومان) و از هیچ بانک یا مؤسسه ای وامی یا ارزی دریافت نکرده و هیچ سوبسید از هیچ نوعی را از دولت و بانک نگرفته است. شرکت در زمینی به وسعت ۳۶.۰۰۰ متر مربع (دو قطعه با هم) و حدود ۲۰.۰۰۰ متر مربع سوله و ۵ مگاوات برق احداث و ایستگاه گاز را شرکت رأساً انجام داده است. شرکت هیچ نوع بدهی ندارد و بیمه، مالیات و حقوق کارگران را به موقع پرداخت کرده و دارای گواهینامه های ISO TS، استاندارد ملی و همچنین واحد نمونه در چند مرحله بوده است.

    بستن
محصولات
رینگ E5
رینگ DF
رینگ X409 Black
رینگ SG
رینگ R77
رینگ LZ