ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : گلپایگان- شهرک صنعتی سایپا -شرکت تولیدی صنعتی بهران موتور گلپایگان
  • درباره ما : شركت بهران موتور از جمله شركتهای تولیدی متعلق به گروه خودرو سازی سایپا می باشد كه فعالیت آن از سال ۱۳۷۵ با مجموعه سایپا پیستون كه بصورت تخصصی كار تولید پیستون را انجام می داد ، كلید خورده است و پس از ۱۶ سال با ادغام سایپا پیستون و بهران محور سایپا فعالیت شركت وسیع تر گردیده است .در حال حاضر این شركت فعالیت تولیدی خود را با تولید قطعات آلومینیومی خودرو از جمله انواع پیستون ، منیفولد ، وات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت بهران موتور از جمله شركتهای تولیدی متعلق به گروه خودرو سازی سایپا می باشد كه فعالیت آن از سال ۱۳۷۵ با مجموعه سایپا پیستون كه بصورت تخصصی كار تولید پیستون را انجام می داد ، كلید خورده است و پس از ۱۶ سال با ادغام سایپا پیستون و بهران محور سایپا فعالیت شركت وسیع تر گردیده است .
    در حال حاضر این شركت فعالیت تولیدی خود را با تولید قطعات آلومینیومی خودرو از جمله انواع پیستون ، منیفولد ، واترپمپ ، و قطعات مشابه و تولید و مونتاژ مجموعه اكسل های جلو و عقب پراید ، نیسان ، وانت مزدا و خودروی تیبا وسعت بخشیده است . شركت بهران موتور با بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و با تجربه بومی و تكنولوژیهای نوین توانسته است در شرایط سخت كنونی صنعت ، پیشرفت هائی را در عرصه های مختلف داشته باشد .

    شرکت تولیدی صنعتی بهران موتور گلپایگان با پشتوانه سالها تجربه در حوزه تولید لوازم و قطعات پراید و با برخورداری از کادر مجرب و متعهد مفتخر به خدمت رسانی در این عرصه می باشد. همزمان با رشد روز افزون و رو به گسترش رسانه جهان شمول اینترنت ، این مجموعه نیز بر آن شد تا در جهت اطلاع رسانی و ارائه وسیع خدمات خود ، با بهره وری از این پتانسیل عظیم اقدام به راه اندازی این وب سایت نماید.

    شرکت تولیدی صنعتی بهران موتور گلپایگان با محوریت بخشیدن به رضایت مخاطبین توانسته است به افتخاراتی دست یابد که کسب لوح های تقدیر متعدد از مراجع و مبادی متنوع نشان از موفقیت این مجموعه در این راستا داشته است.

    امید است این سامانه بتواند با در اختیار گذاردن اطلاعات روزآمد و ارائه متمرکز و بهینه خدمات خود در عرصه تولید لوازم و قطعات پراید گامی مثبت در جهت اعتلا و پیشرفت این حوزه و خدمت رسانی روزافزون بر دارد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
اکسل عقب پراید
اکسل عقب وانت مزدا 2000
پیستون و گژنپین تیبا
مانیفولد پراید
مخزن آرامش پراید
واتر پمپ نیسان
اکسل جلو پراید راست
مشخصات فنی اکسل
اکسل جلو نیسان
اکسل عقب نیسان
پوسته اکسل عقب نیسان جونیور
اکسل جلو تیبا و ساینا راست
اکسل جلو تیبا و ساینا چپ
اکسل عقب تیبا
پوسته اکسل عقب سفیر
پيستون و گژنپين پرايد 151
پيستون و گژنپين پرايد 1100 PK
پيستون و گژنپين پرايد پايه گازسوز
پيستون و گژنپين پرايد 132
پيستون و گژنپين پرايد 111
پیستون نیسان Z24
پيستون و گژنپين تيبا 2
پیستون و گژنپین تیبا
پوسته اکسل عقب سفیر
مانيفولد پرايد گازسوز
مخزن آرامش پرايد گازسوز
مخزن آرامش پرايد بنزيني
مانيفولد نيسان بنزيني
مانيفولد نيسان گازسوز
شمش آلیاژی LM13
شمش آلیاژی LM4
شمش آلیاژی ADC12
شمش آلیاژی AC4B
مخزن آرامش پرايد بنزيني
واتر پمپ پرايد