ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - تجریش -شهرک پرواز -خیابان جنت -خیابان رضوان- شماره ۵۶
  • درباره ما : شرکت تولیدی صنعتی مهرخواه در سال ۱۳۶۱ با مسئولیت محدود با وظیفه تزریق و مجموعه سازی قطعات پلیمری توسط گروه صنعتی مهر تاسیس گردید.این شرکت یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تزریق و مجموعه سازی قطعات پلیمری در ایران است که هم اکنون در زمینی به مساحت ۹۰۰۰۰ مترمربع دارای ۸ سوله تولید ، مونتاژ ، خط رنگ و انبار ، ۲ لابراتور و آزمایشگاه قطعات ، ۲ ساختمان مدیریت و فنی مهندسی می باشد. ۱۰ خط تول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی صنعتی مهرخواه در سال ۱۳۶۱ با مسئولیت محدود با وظیفه تزریق و مجموعه سازی قطعات پلیمری توسط گروه صنعتی مهر تاسیس گردید.این شرکت یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تزریق و مجموعه سازی قطعات پلیمری در ایران است که هم اکنون در زمینی به مساحت ۹۰۰۰۰ مترمربع دارای ۸ سوله تولید ، مونتاژ ، خط رنگ و انبار ، ۲ لابراتور و آزمایشگاه قطعات ، ۲ ساختمان مدیریت و فنی مهندسی می باشد.

    ۱۰ خط تولید مجزا از قابلیت های سالن های تولید و مونتاز میباشد که این خطوط دارای ۴۰ دستگاه تزریق با ظرفیت های متفاوت از ۵۰۰ تا ۳۲۰۰ تن ، ۸ دستگاه کانوایر مونتاز ، ، دستگاههای جوش اولتراسونیک و صفحه گرم میباشد. افتتاح خط رنگ پیشرفته قطعات پلیمری شرکت مهرخواه در سال ۹۰ توانایی این شرکت را در تولید مجموعه قطعات رنگی افزایش داده و سهم بازار بیشتری از قطعات پلیمری صنعت خودرور را در سبد محصولات شرکت مهرخواه جای داد .

    شرکت مهرخواه هم اکنون یکی از تامین کنندگان مهم در زنجیره تامین شرکته ای خودرو ساز (OEM) مانند ایران خودرو، سایپا و پارس خودرور میباشد که در سبد محصولانت خود مجموعه قطعاتی مانند داشبورد خودروهای ۲۰۶ ، پراید و سپر خودروهای ۲۰۶ ، پراید ، سمند ار جای داده است و در این مدت سعی نموده تا با همکاری شرکتهای ایساکو و سایپا یدک بتواند قطعات و مجموعه محصولات با کیفیت با لا را به بازار قطعات یدکی (Am)برساند.

    بستن
محصولات
دیاق سپر جلو‏ سمند
طاقچه عقب‏ پراید هاچ بک
‏سپر جلو پژو 301‏
سپر جلو سیتروئن C3‏
سپر عقب سیتروئن C3‏
قاب جلو آمپر‏