ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهرک اکباتان-بلوار شهید نفیسی-ساختمان آرین-پلاک ۱۵-طبقه ششم-واحد ۲۶
  • درباره ما : این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ در زمینی با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع و ۱۵۰۰۰ متر مربع زیر بنای سالن های تولیدی با هدف تولید قطعات ریخته گری، جهت بر طرف نمودن نیاز کارخانجات قطعه ساز برای خودروسازان آغاز نمود.این شرکت کار خود را با خط تولید نیمه اتومات JSQ با توانایی تولید روزانه ۱۸ تن را آغاز کرد.   توانایی تولید قطعات مختلف و همت بلند مسئولین، شرکت در سال ۱۳۸۵موفق به خرید خط تمام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ در زمینی با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع و ۱۵۰۰۰ متر مربع زیر بنای سالن های تولیدی با هدف تولید قطعات ریخته گری، جهت بر طرف نمودن نیاز کارخانجات قطعه ساز برای خودروسازان آغاز نمود.این شرکت کار خود را با خط تولید نیمه اتومات JSQ با توانایی تولید روزانه ۱۸ تن را آغاز کرد.

     

    توانایی تولید قطعات مختلف و همت بلند مسئولین، شرکت در سال ۱۳۸۵موفق به خرید خط تمام اتوماتیک HWS ریخته گری ،با قابلیت تولید روزانه ۱۰۰ تن گردید.
    از مزایایی رقابتی این شرکت داشتن واحد تولید ماسه با برنامه قابل تغییر PLC ، واحد ماهیچه گیری با تنوع بالا توسط ماشین آلات Cold bax ،واحد مدلسازی مجهز به دستگاههای فرزCNC شبیه سازی ،آزمایشگاههای ماسه- متالوگرافی – کوانتومتری و تست غیر مخرب است که توانایی تولید قطعات مختلف و سنگین را برای این شرکت فراهم کرده است.
    این شرکت طی سال های اخیر توانسته است با ارتقاء سطح کیفی تولیدات خود، به عنوان یکی از اصلی ترین شرکت های ریخته گر مطرح باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه ISO 9001:2008
گواهی نامه گرید A
گواهی نامه ISO 16949:2009
محصولات
جعبه دنده
دیسک ترمز
گلدانی
پوسته کلاج
کپه
کله گاوی
دیفباکس