ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهر قدس-شهرک صنعتی اسماعيل آباد-بلوار صنعت يكم-پلاک يک-شرکت صنعتی جهادین پرند
  • درباره ما : شرکت تولیدی صنعتی جهادین پرند طراح و تولید کننده انواع قطعات پلاستیکی در صنایع خودروسازی، بسته بندی و تجهیزات آموزشی در سال ۱۳۷۹ با تکیه بر دانش فنی و برخورداری از دستگاه های متنوع تزریق پلاستیک و قالب گیری بادی در ظرفیت های مختلف با بهره مندی از نیروی کار متخصص در فضایی به وسعت ۴۰۰۰ متر مربع تاسیس گردید. این شرکت در ابتدا با تولید دستگیره های پراید که برای نخستین بار در ایران تولید می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی صنعتی جهادین پرند طراح و تولید کننده انواع قطعات پلاستیکی در صنایع خودروسازی، بسته بندی و تجهیزات آموزشی در سال ۱۳۷۹ با تکیه بر دانش فنی و برخورداری از دستگاه های متنوع تزریق پلاستیک و قالب گیری بادی در ظرفیت های مختلف با بهره مندی از نیروی کار متخصص در فضایی به وسعت ۴۰۰۰ متر مربع تاسیس گردید.

    این شرکت در ابتدا با تولید دستگیره های پراید که برای نخستین بار در ایران تولید می شد فعالیت خود را آغاز و در سال های بعد با گسترش صنعت خودروسازی کشور و همگام با پیشرفت های این حوزه ، با بهبود تکنولوژی تولیدی ، ضمن تحقیق و توسعه محصولات خود، توانست جایگاه مناسبی در میان قطعه سازان داخلی کسب نماید.

    این مجموعه همواره در مسیر توسعه دانش و تخصص با استفاده از منابع انسانی کارآزموده و کارآمد و ارج نهادن به خلاقیت و نوآوری ، تحقیق و توسعه مداوم و بکارگیری روش های مدرن، همکاری با تامین کنندگان شایسته و استفاده از بهترین مواد مصرفی در تولید محصولات با کیفیت تلاش نموده است.

    شایان ذکر است این واحد تولیدی با سرمایه گذاری صد در صد خصوصی با هدف اعتلای کشور، ایجاد اشتغال و کارآفرینی با تربیت نیروی انسانی مولد و ماهر ضمن ایجاد زیرساخت های مناسب و بر اساس برنامه ریزی مدون و بهره گیری از دانش روز سهم بسزایی در توانمند سازی تولید داخل به خود اختصاص دهد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
قطعات پلاستیکی خودرو
تجهیزات کمکی