ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج – چهارراه دولت آباد – بلوارعلامه جعفری جنوبی – خیابان جرجانی -خیابان هاتف ۸ – پلاک ۱۲
  • درباره ما : شرکت طراحان اتوماسیون رویداد (ایونت) یک شرکت تخصصی مهندسی (متشکل از مهندسین رشته های برق، مکانیک و کامپیوتر) در زمینه اتوماسیون صنعتی، ساخت دستگاه های خطوط تولید و تست می باشد؛ همچنین شرکت ایونت با سابقه چندین سال فعالیت، مبتنی بر آخرین تکنولوژی و مهندسی هوشمند، مفتخر به ساخت انواع دستگاه های تست نشتی گشته است.با توجه به سازماندهی قوی، متکی بر تجربیات، دانش فنی روز، تخصص عالی توأم با صدا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت طراحان اتوماسیون رویداد (ایونت) یک شرکت تخصصی مهندسی (متشکل از مهندسین رشته های برق، مکانیک و کامپیوتر) در زمینه اتوماسیون صنعتی، ساخت دستگاه های خطوط تولید و تست می باشد؛ همچنین شرکت ایونت با سابقه چندین سال فعالیت، مبتنی بر آخرین تکنولوژی و مهندسی هوشمند، مفتخر به ساخت انواع دستگاه های تست نشتی گشته است.
    با توجه به سازماندهی قوی، متکی بر تجربیات، دانش فنی روز، تخصص عالی توأم با صداقت، پتانسیل مهندسین زبده و ماهر، شرکت ایونت در همکاری با پروژه های مشتریان بهترین خدمات را با کیفیت بالا ارائه می دهد که قابل اعتماد و مقرون به صرفه می باشد.
    تیم مهندسی شرکت ایونت تضمین کننده اجرای پروژه ها در تمامی مراحل کار مطابق با استانداردها و کیفیت مورد نظر کارفرما می باشد.

    بستن
محصولات
FE007
FE5097X
FE010
FE5170
FE4043C
FE4070IE
FE4070C
FE4097IE
E4043E
FE4070E
FE4097X
FE4104S