ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان امیر کبیر-کوچه سراج الملک-پلاک۶۴-واحد ۴
  • درباره ما : بیش از ۳۰ سال از نخستین روزهای قعالیت بازرگانی محمدی میگذرد. در واقع روزهای میانی سال ۱۳۵۸ بود که مدیران فعلی بازرگانی محمدی سنگ بنای مجموعه ای را نهادند که از روز اول هدفی جز ارائه با کیفیت ترین محصولات خودروهای سواری و شنگین برای هم وطنان نداشت. از آنجایی که قطعات خودرو با جان انسان سر و کار دارد، همه تلاش و همت خود را به کار برده ایم تا عالی ترین محصولات را برای مشتریان گرانقدرمان فر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از ۳۰ سال از نخستین روزهای قعالیت بازرگانی محمدی میگذرد. در واقع روزهای میانی سال ۱۳۵۸ بود که مدیران فعلی بازرگانی محمدی سنگ بنای مجموعه ای را نهادند که از روز اول هدفی جز ارائه با کیفیت ترین محصولات خودروهای سواری و شنگین برای هم وطنان نداشت.

    از آنجایی که قطعات خودرو با جان انسان سر و کار دارد، همه تلاش و همت خود را به کار برده ایم تا عالی ترین محصولات را برای مشتریان گرانقدرمان فراهم آوریم تا همواره به کار گیری این قطعات مایه آسایش ایشان را فراهم نموده و از بابت به کار گیری این قطعات، با اطمینان خاطری دائمی همراه باشند.

    اکنون نیز که سه دهه از فعالیت این محموعه میگذرد، رسالتی بزرگتر را در خود احساس میکنیم که هیچ گاه اجازه ندهیم ذره ای از کیفیت محصولاتمان پایین بیاید و تلاشمان بر این است که اعتماد مشتریان همواره نسبت به ما پایدار بماند.

    صنایع نوری نامیانگ، تولید کننده با سابقه و با کیفیت لامپ های هالوژن در کشور کره است که کار خود را از سال ۱۹۶۲ میلادی آغاز نموده. این شرکت موفق شده است تا در زمینه کنترل کیفیت استانداردهای ISO/TS۱۶۹۴۹ و ISO۱۴۰۰۱ را دریافت نماید.

    این شرکت تا به حال به ۴۰ شرکت جهان با نام های تجاری EAGLEYE و EAGLITE صادرات داشته است.

    صنایع نوری نامیانگ به دنبال اشتراک ارزش ها با مشتریان و سود متقابل به وسیله ارائه صادقانه محصولات، تمرین فعالیت های داوطلبانه اجتماعی و حرکت در مسیر علایق عمومی است.

    بستن