ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۷۴ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/v/C7V6R
  • آدرس : تهران-خیابان ایرانشهر شمالی-خیابان بهشهر-پلاک ۱۱-طبقه اول
  • درباره ما : شركت آرمينكو در سال ۱۳۴۹ با شماره ثبت ۱۴۵۱۶ در تهران تاسيس و با بهره گيري از نيروهاي مهندسي كارآمد و با تجربه، فعاليت خود را با طراحي، توليد و نصب تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي، سلف سرويس و سردخانه آغاز نمود. پس از پيروزي انقلاب اسلامي با تكيه بر تجارب علمي و فني خود يكي از پيشگامان قطع وابستگي كشورمان به شمار مي رود. در همین راستا، تحقيقات و مطالعات وسيعي در جهت توليد فريزرهاي آزمايشگاهي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت آرمينكو در سال ۱۳۴۹ با شماره ثبت ۱۴۵۱۶ در تهران تاسيس و با بهره گيري از نيروهاي مهندسي كارآمد و با تجربه، فعاليت خود را با طراحي، توليد و نصب تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي، سلف سرويس و سردخانه آغاز نمود. پس از پيروزي انقلاب اسلامي با تكيه بر تجارب علمي و فني خود يكي از پيشگامان قطع وابستگي كشورمان به شمار مي رود.

    در همین راستا، تحقيقات و مطالعات وسيعي در جهت توليد فريزرهاي آزمايشگاهي با دماي ۸۰- و ۵۰- درجه سانتي گراد صورت گرفت و اين محصولات نيز از سال ۱۳۷۷ با موفقيت به خط توليد آرمینکو افزوده شدند.

    اکنون توليد ماشين هاي يخساز حبه ای، پولكی و پودری در ظرفیت های مختلف ؛ انواع آون، فریزر و محفظه های آزمایشگاهی، كشورمان را از واردات اين گونه كالاها بي نياز نموده است. با تکیه بر تجارب ارزشمند تولید، اینک چمبرهای حرارتی، برودتی، شرایط محیطی، فشار، خلاء ؛ دستگاه های شبیه ساز و دقیق آزمایشگاهی در زمره تولیدات این شرکت قرار گرفته اند.

    دستگاه هاي توليدي آرمينكو بر اساس استانداردهاي معتبر بين المللي در جهان ساخته شده و از دقت بالايي برخوردارند و در تمام مراحل ساخت تحت كنترل كيفيت قرار مي گيرند. در این راستا شرکت در سال ۱۳۸۸ موفق به اخذ گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و ۱۳۴۸۵:۲۰۰۳ نیز گردید.

    هم اكنون در بسياري از وزارت خانه ها، مراكز نظامي و تحقیقاتی، ادارات، كارخانجات، هتل ها، بيمارستان ها، دانشگاه ها، پروژه های بزرگ زیر ساختی و ساختمانی، صنایع شیلات و به طور كلي در سراسر كشور از توليدات اين شركت بهره برداري مي گردد.

    در خصوص صادرات غير نفتي كه استقلال كشور منوط به آن است، اين شركت قدم هاي مؤثري برداشته كه از آن جمله مي توان حضور در نمايشگاههاي داخلي و خارجي را نام برد. هم اكنون برخی از تولیدات اين شركت در دبي، قطر، بحرين ، اردن، تركمنستان، نیجریه و ... مشغول به كار است و اميدواريم در آينده نزديك شاهد صادرات بيشتر به تمام نقاط دنيا باشيم.

    بخش واردات شركت از توانايي و سابقه كافي در اين زمينه برخوردار بوده و كليه سازندگان مواد اوليه و قطعات مورد نياز خود را شناسايي و راساً اقدام به واردات مي نمايد كه اين امر در تسريع، سازماندهي و بازده توليد اين واحد تاثير به سزايي دارد.

    شركت داراي نمايندگي سرويس و خدمات پس از فروش مجزا در تهران و برخي از استان هاي كشور بوده و با تامين قطعات و خدمات مورد نياز، سعي در تسهيل استفاده بهينه از دستگاه هاي توليدي اين واحد را دارد.

    لازم به توضیح است تمامی دستگاه های آزمایشگاهی تولیدی شرکت آرمینکو، پس از اخذ گواهی کالبیراسیون از سازمان های زیربط، به مشتریان محترم ارائه خواهند شد.

    بستن
محصولات
یخساز حبه ای
فریزر آزمایشگاهی با دمای 40- درجه سانتی گراد
محفظه سرد و گرم 40- الی 120+ درجه سانتی گراد
محفظه گرم و رطوبت با دمای 120+ درجه سانتی گراد
چمبر پرتابل
آون آزمایشگاهی با دمای 120+ درجه سانتی گراد
یخساز پولکی
یخساز پودری
فریزر آزمایشگاهی با دمای 60- درجه سانتی گراد
فریزر آزمایشگاهی با دمای 80- درجه سانتی گراد
محفظه سرد و گرم 40- الی 160+ درجه سانتی گراد
محفظه سرد و گرم 80- الی 160+ درجه سانتی گراد
محفظه شوک دمایی با دمای 40- الی 120+ درجه سانتی گراد
محفظه شوک دمایی با دمای 70- الی 120+ درجه سانتی گراد
وان مایع سرد و گرم
اتاق های متوسط تست
محفظه خلاء
محفظه آسانسوری
چمبر پرتابل