ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : اراک-شهرک صنعتی حاجی آباد-کیلومتر ۷ جاده تهران-خیابان کاوه
  • درباره ما : شرایط خطیر کنونی مسئولیت سنگینی را برای هر ایرانی به خصوص صنعتگران این مرز و بوم ایجاد نموده است و راهی وجود ندارد به جز اینکه برای رسیدن به یک شرایط اجتماعی پایدار و افزایش توانمندی اقتصادی از تمام ظرفیت های خود به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم وبرای تضمین آرامش خود و نسل های آینده با تمام قدرت به میدان بیاییم. در این راستا شرکت قطعه سازی مهارت با اتکا به همت بالای مدیران، متخصصین و پ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرایط خطیر کنونی مسئولیت سنگینی را برای هر ایرانی به خصوص صنعتگران این مرز و بوم ایجاد نموده است و راهی وجود ندارد به جز اینکه برای رسیدن به یک شرایط اجتماعی پایدار و افزایش توانمندی اقتصادی از تمام ظرفیت های خود به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم وبرای تضمین آرامش خود و نسل های آینده با تمام قدرت به میدان بیاییم.

    در این راستا شرکت قطعه سازی مهارت با اتکا به همت بالای مدیران، متخصصین و پــرسنل ارزشمند خود توانسته در طی چهل سال گذشته در زمینه تولید انواع بوش سیلندر به روش سانتریفیوژ به بالاترین استانداردهای جهانی دسترسی پیدا نماید و مفتخریم که توانسته ایم با و تمرکز بـر واحد تحقیق و توسعه توانمند درجهت ارتقــای کیفیت مداوم حرکت نموده و بـا تامین نیازهای صنایع ریلی، نظامی، دریایی و ترابری سنگین و سبک در خدمت صنعت و مردم عزیزمان باشیم.

    به همین منظور جا دارد در اینجا از همه هم میهنان عزیز و مشتریان محترم که در طول این سالها با اعتماد به برند (بوش مهارت)و ترجیح دادن آن نسبت به کالای خارجی ما را حمایت نموده اند نهایت قدردانی را داشته باشیم و به پاس این اعتماد متعهد می گردیم تا حد توان همواره در جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی خود کوشا باشیم.

    بستن
محصولات
بوش سیلندر
سیت دود و هوا