ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان طوسی-پلاک ۶ - واحد ۱
  • درباره ما : شرکت تولیدی – تحقیقاتی کیمیا بومی سازان با سابقه ای ۱۰ ساله در زمینه تولید مواد قابل کاربرد در صنعت ترابری در سال ۱۳۹۴ با نام تجاری KIMSAN به عنوان شرکت دانش بنیان تولید کننده مواد ضد خوردگی پیشرفته به ثبت رسیده است. هدف این شرکت بومی سازی فناوری های تولید مواد صنعتی وارداتی بوده و در این راستا به موفقیت های ارزشمندی نایل آمده است که از آن جمله می توان به تولید صنعتی پکیج افزودنی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی – تحقیقاتی کیمیا بومی سازان با سابقه ای ۱۰ ساله در زمینه تولید مواد قابل کاربرد در صنعت ترابری در سال ۱۳۹۴ با نام تجاری KIMSAN به عنوان شرکت دانش بنیان تولید کننده مواد ضد خوردگی پیشرفته به ثبت رسیده است.

    هدف این شرکت بومی سازی فناوری های تولید مواد صنعتی وارداتی بوده و در این راستا به موفقیت های ارزشمندی نایل آمده است که از آن جمله می توان به تولید صنعتی پکیج افزودنی سیال خنک کننده موتور با استفاده از مواد ضد خوردگی پیشرفته و مطابق استاندارهای جهانی برای اولین بار در کشور اشاره نمود. این محصول بارها آزمون های ضدیخ شرکت های معتبر را جهت اخذ استاندارد ملی با موفقیت سپری نموده و کاملاً توانایی رقابت با نمونه ‏های خارجی را دارد.

    علاوه بر این شرکت کیمسان برای اولین بار در کشور پوشش های فوق حرارتی ضد خوردگی ۶۵۰ و ۱۳۰۰ درجه سانتی گراد را که در صنایع توربین سازی کاربرد داشته و تکنولوژی تولید آن در انحصار کشورهای معدودی است به مرحله تولید صنعتی رسانده است.

    حوزه فعالیت شرکت:

    ساخت و تولید، تحقیق و پژوهش، واردات و صادرات، پخش و انجام خدمات نظارتی بر پروژه­های پژوهشی و اجرایی در زمینه انواع مواد مورد نیاز صنعت هوایی، زمینی و خودرویی از قبیل:

    ۱: پکیج های افزودنی : شامل پکیج افزودنی ضدیخ، ضد جوش، ضد خوردگی، ضد رسوب و ضد کف در سه نوع آلی، معدنی و هیبریدی منطبق بر استاندارد ISIRI ۳۳۸ (برای اولین بار در کشور).

    ۲: پوشش­ ها : شامل انواع پوشش های فوق حرارتی با دامنه تحمل دمایی متفاوت، رسانایی الکتریکی مختلف، با حلال های آبی و نفتی.

    ۳: سیلنت ها : شامل انواع سیلنت های مورد استفاده در موتور های توربینی مانند SERMO BAND ۵۲۲.

    ۴: رنگ ها : شامل انواع رنگ های اپوکسی، پلی اکریلیک، یلی اورتان، پلاستیک و روغنی بدنه و موتور.

    ۵: شوینده ها : شامل انواع شوینده های اسیدی و قلیایی سیستم های کولینک و بویلرها ، شوینده ها و چربی گیرهای فسفاته و غیره فسفاته، دی اسکیلر، الکالین راست ریمور.

    ۶: ضدیخ : شامل ضدیخ ماشین های سبک و سنگین و ضدیخ بدنه و رادار هواپیما.

    ۷: ضد عفونی کننده ها و خوشبو کننده ها : شامل انواع ضد عفونی کننده و خوشبو کننده سرویس های بهداشتی هواپیما، قطار و هتل­ ها.

    ۸: روغن ها : شامل انواع روغن های مورد استفاده در موتورهای پیستونی و هیدرولیکی مانند روغن های سینتتیک و معدنی ۷۸۰۸ ، ۲۳۶۹۹ و ۵۶۰۶.

    ۹: ترک­ یاب­ ها : ترک­ یاب قطعات مانند PENETERANTTY ۵۰۰.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه