ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه جلال آل احمد-بین پاتریس و شهرآرا-پلاک ۴۸-ساختمان قائم-طبقه چهارم
  • درباره ما : گروه صنعتی بازرگانی قائم با تجربه دو دهه فعالیت در حوزه قطعات یدکی با مطالعه نیازهای این بازار در سال ۱۳۹۴ با هدف برقراری ارتباط نزدیک و تخصصی تر با مشتریان و توسعه سبد محصولات اقدام به تاسیس شرکت مستقل کیهان تجارت قائم نمود. شرکت مهندسی بازرگانی کیهان تجارت قائم جهت انجام رسالت خود در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش قطعات یدکی با کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی، علاوه بر توزیع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی بازرگانی قائم با تجربه دو دهه فعالیت در حوزه قطعات یدکی با مطالعه نیازهای این بازار در سال ۱۳۹۴ با هدف برقراری ارتباط نزدیک و تخصصی تر با مشتریان و توسعه سبد محصولات اقدام به تاسیس شرکت مستقل کیهان تجارت قائم نمود.

    شرکت مهندسی بازرگانی کیهان تجارت قائم جهت انجام رسالت خود در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش قطعات یدکی با کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی، علاوه بر توزیع محصولات شرکت کیهان صنعت قائم جهت تکمیل تنوع سبد محصولات خود اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری رینگ پیستون از شرکت Prima و سوپاپ خودروهای سنگین از شرکت Auto Ventil نموده است. این شرکت در برنامه کوتاه مدت خود در نظر دارد با افزایش تنوع قطعات به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی قطعات یدکی موتور خودروهای سبک و سنگین در بازار حضور یابد.

    در جهت ارتباط موثر و ارائه خدمات حرفه ای دپارتمان های کاری مختلف در سازمان تعریف و مسئولیت بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان قطعات به عهده این دپارتمان ها قرار گرفته است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
بوش
پیستون
رینگ
سوپاپ
کیت کامل
اصالت کالا