ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۹۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان امیر کبیر-کوچه ناظم الاطبا جنوبی-کوچه حشمتی-ساختمان سام-همکف-واحد ۵
  • درباره ما : گروه صنعتی کاوج از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در زمینه ساخت قطعات یدکی پیکان شروع کرد . محصولاتی که در ان زمان توسط این گروه تولید میگردید با نامهای تجاری جعفری و ایران تک روانه ی بازار می شد. از همان زمان هدف وبرنامه ریزی تولید این گروه بر آن بود که محصولاتی با بهترین کیفیت و قیمت به بازار ارائه نماید و این هدف سر لوحه ی اصلی تولیدات این گروه از آغاز تا کنون است و سالها تجربه در تولید قطع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی کاوج از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در زمینه ساخت قطعات یدکی پیکان شروع کرد .

    محصولاتی که در ان زمان توسط این گروه تولید میگردید با نامهای تجاری جعفری و ایران تک روانه ی بازار می شد.

    از همان زمان هدف وبرنامه ریزی تولید این گروه بر آن بود که محصولاتی با بهترین کیفیت و قیمت به بازار ارائه نماید و این هدف سر لوحه ی اصلی تولیدات این گروه از آغاز تا کنون است و سالها تجربه در تولید قطعات یدکی پیکان که تا تولید بیست قطعه ی مختلف پیش رفت تا سال ۱۳۸۳ ادامه یافت و از آن پس با راه اندازی تولید قطعات یدکی پژو مجموعه ی تولیدات گسترش یافت .

    تولیدات این مجموعه با بهترین کیفیت به بازار ارائه می شود و تنها رقیب محصولات خارجی علی الخصوص محصولات چینی است که هم قیمت مناسب تری دارد و هم کیفیت بالاتر.

    این مجموعه با دقت فراوان و انتخاب بهترین مواد مصرفی و همچنین کنترل تمامی مراحل تولید هر روزه در مسیر ارتقاء کمی و کیفی محصولات خود تلاش می کند و محصولات کاوج امروزه درصدر تولیدات قطعات یدکی مصرفی انواع خودرو از جمله پراید، سمند ، انواع پژو و ... قرار دارد .

    گروه صنعتی کاوج برنامه های تولید فراوانی را پیش رو دارد که به ترتیب و پس از طی مراحل تولید و کنترل کیفیت به بازار عرضه خواهد شد ما برآنیم که سطح تولیدات خود را به آنجا رسانیم که هیچ کشور بیگانه ای توان رقابت با ما را در بازار این مرز و بوم نداشته باشد و سرمایه ملی درین خصوص در همینجا صرف شود .

    بستن
محصولات
آینه داخل سقفی پژو و سمند
آنتن قدیم و بلند
پایه آینه پرشیا ال ایکس
شیشه آینه سمند برقی
پمپ درب پراید دو سیم
دستگیره درب باز کن پراید صبا