ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- کيلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج
  • درباره ما : شرکت مهرکام پارس در سال۱۳۶۹ تاسیس و شروع به کار خود را با عنوان شرکت طراحی و مهندسی قطعات پلیمری در سال ۱۳۷۲ با شماره ثبت: ۸۲۰۶۲ ، شناسه ملی ۱۰۱۰۱۲۶۷۰۷۰ ، سرمایه ۱/۰۰۰/۰۰۰ منقسم به یکصد سهم ده هزار ریالی در قالب شرکت طراحی و مهندسی آغاز نمود و ظرف کمتر از سه سال با گسترش فعاليت هاي خود در حوزه توليد محصول و ابزار مورد نياز ساخت قطعات، در جهشي چشمگير و تحسين برانگيز تبديل به شرکتي با توان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهرکام پارس در سال۱۳۶۹ تاسیس و شروع به کار خود را با عنوان شرکت طراحی و مهندسی قطعات پلیمری در سال ۱۳۷۲ با شماره ثبت: ۸۲۰۶۲ ، شناسه ملی ۱۰۱۰۱۲۶۷۰۷۰ ، سرمایه ۱/۰۰۰/۰۰۰ منقسم به یکصد سهم ده هزار ریالی در قالب شرکت طراحی و مهندسی آغاز نمود و ظرف کمتر از سه سال با گسترش فعاليت هاي خود در حوزه توليد محصول و ابزار مورد نياز ساخت قطعات، در جهشي چشمگير و تحسين برانگيز تبديل به شرکتي با توانمندي هاي بالاي مهندسي در زمينه توليد با کيفيت و توسعه پروژه هاي بزرگ گرديد، که پيامد و دستاورد آن توسعه بازار ، افزايش فروش و تعدد و تنوع توليدات مهرکام پارس بود. اين توفيق که در سايه استفاده از پيشرفته ترين تکنولوژي روز دنيا و بکارگيري برترين دانش هاي فني جهان و بهترين سيستم کيفي و مرغوبيت محقق شده، در طول سالهاي حيات و رشد مهرکام پارس پاسخگوي مناسب نيازها و انتظارات مشتريان بوده و توانسته است در مطلوب ترين کيفيت، قيمت و تحويل به موقع رضايت خودرو سازان بزرگ کشور را تامين نمايد. همچنین با توجه به حضور گروه ایرانخودرو در حوزه بازار و سرمایه و بسترسازی فعالیتهای اقتصادی شرکت مهرکام پارس در سال ۱۳۸۲ نام شرکت مهرکام پارس از (سهامی خاص) به شرکت مهرکام پارس (سهامی عام) تغییر یافت.
    در حال حاضر شرکت مهرکام پارس عضو زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو ، برترین تولید کننده مجموعه های تزئینی خودرو در ایران با سرمایه ای بالغ بر ۸۲۸/۰۰۰ میلیون ریال و خطوط تولیدی به مساحت ۵۷ مترمربع و دیگر بخش ها از قبیل آزمایشگاه، انبارها، بازرگانی، اداری، مالی و ... با مساحتی بالغ بر ۶۱.۳۲۹ متر مربع و با دارا بودن ۲۷۰۰ نفر پرسنل متخصص انواع مختلف قطعات پلیمری و تزئینی خودرو شامل (سپر، داشبورد، رودری، A/C، صندلی) را تولید می کند.
    شرکت مهرکام پارس (سهامی عام) با دارا بودن سه سایت در تهران، بینالود خراسان و کرمانشاه، به عنوان بزرگترین شرکت قطعه سازی خودرو در خاورمیانه، متنوع ترین روشهای شکل دهی و پروسسینگ پلیمرها را برای تولید " تزئینات داخلی و خارجی خودرو" در خود جای داده است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
سپر عقب آریان
داشبورد سمند سافت 2 ایربگ
رودری 206
تهویه مطبوع تندر 90
کنسول سمند
صندلی 206
سپر تندر 90
سپر دانگ فنگ
سپر 207
سپر پارس
سپر 405
سپر 206
سپر دنا پلاس
سپر هایما S7
سپر هایما S5
سپر آریسان
سپر رانا
سپر سورن
سپر سمند
سپر جلو سمند EFP
داشبورد پارس هارد تاچ
داشبورد 405
داشبورد 206
داشبورد سورن S90 اتوماتیک
کنسول 206
رودری 207
رودری جلو تندر 90
صندلی رانا
صندلی 207
صندلی پارس
صندلی 405
صندلی پارس برقی
تهویه مطبوع تندر 90
تهویه مطبوع 405