ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه فتح (جاده‌ی قدیم کرج)، کیلومتر ۱۸-مجتمع صنعتی سازه‌گستر
  • درباره ما : شركت توليد رينگ سايپا عضو گروه خودرو سازي سايپا ميباشد. اين شركت در سال ۱۳۷۸ در زميني به مساحت ۳۰ هكتار در منطقه آزاد صنعتي اروند واقع در شهرستان خرمشهر تأسيس و در سال ۱۳۸۰ رسماً توليد خود را آغاز نموده و پله‌هاي ترقي را يكي پس از ديگري طي كرد. واقع شدن شركت در محدوده صنعتي منطقه آزاد اروند و دسترسي كامل به كليه امكانات حمل ونقل از قبيل : ريلي ، هوايي ، زميني و آبي، اين شركت را منح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت توليد رينگ سايپا عضو گروه خودرو سازي سايپا ميباشد. اين شركت در سال ۱۳۷۸ در زميني به مساحت ۳۰ هكتار در منطقه آزاد صنعتي اروند واقع در شهرستان خرمشهر تأسيس و در سال ۱۳۸۰ رسماً توليد خود را آغاز نموده و پله‌هاي ترقي را يكي پس از ديگري طي كرد.

    واقع شدن شركت در محدوده صنعتي منطقه آزاد اروند و دسترسي كامل به كليه امكانات حمل ونقل از قبيل : ريلي ، هوايي ، زميني و آبي، اين شركت را منحصر بفرد و متمايز از ساير قطعه سازان داخلي نموده است.

    اين شركت با برخورداري از ماشين‌آلات پيشرفته توليد رينگ فولادي چرخ خودرو و نيروي كارآمد و جوان، قابليت تبديل شدن به رينگ‌ساز برتر كشور را دارا مي‌باشد. با توجه به مساحت زياد زمين شركت ، امكان ايجاد طرح‌هاي توسعه‌اي نيز فراهم مي‌باشد.

    شركت توليد رينگ سايپا از سال ۱۳۸۳ حركت بسوي تعالي را آغاز نمود و در سال ۱۳۸۴ توانست در مسير تعالي لوح برنزين گروه را به خود اختصاص دهد. اين موفقيت بدين جا متوقف نشد و در سال ۱۳۸۵ موفق به دريافت تنديس زرين تعالي سازمان و كسب رده دوم در ميان ساير قطعه سازان گروه گرديد.

    كسب استانداردهاي بالاي صنعت خودرو در كشور، كسب تعهد نامه هاي مختلف در راستاي خدمت به جامعه و ايجاد و توسعه زمينه‌هاي رشد سرمايه‌هاي انساني باعث شده كه در اين برهه از زمان، با تدوين استراتژيهاي كلان خود، بسمت تعالي گام بردارد. التزام مديريت به امر سرآمدي در سازمان گوياي همين مطلب است.

    افزايش امتيازات ارزيابي الگوي تعالي سازمان از ۱۸۶ به ۳۰۲ امتياز و كسب مقامهاي اول و دوم و گواهي اهتمام به تعالي از جمله افتخارات شركت در امر تعالي سازماني مي‌باشد. ما معتقديم بايد روح تعالي را در شركت ايجاد كرده و به سمت آن گام برداريم

    بستن