ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-كيلومتر ۱۴ جاده مخصوص كرج
  • درباره ما : شرکت کارخانجات کمک فنر ايندامين سايپا با مساحت ۱۶.۷۲۰ متر مربع نخستين کارخانه توليد کننده کمک فنر های هيدروليکی و تلسکوپی در ايران، در سال ۱۳۴۹ تاسيس و از سال ۱۳۵۵ شروع به بهره برداری نموده است .دفتر مرکزی اين شرکت در محل کارخانه مستقر بوده و کليه امور در محل کارخانه انجام می شود . دانش فنی مورد نياز برای شروع فعاليت صنعتی با انعقاد قراردادی در سوم دسامبر سال ۱۹۷۱ با شرکت انگليسی آرمستر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کارخانجات کمک فنر ايندامين سايپا با مساحت ۱۶.۷۲۰ متر مربع نخستين کارخانه توليد کننده کمک فنر های هيدروليکی و تلسکوپی در ايران، در سال ۱۳۴۹ تاسيس و از سال ۱۳۵۵ شروع به بهره برداری نموده است .دفتر مرکزی اين شرکت در محل کارخانه مستقر بوده و کليه امور در محل کارخانه انجام می شود .

    دانش فنی مورد نياز برای شروع فعاليت صنعتی با انعقاد قراردادی در سوم دسامبر سال ۱۹۷۱ با شرکت انگليسی آرمسترانگ صورت پذيرفت و اين شرکت متعهد گرديد تا کليه نقشه ها و مدارک فنی مورد نياز را در اختيار شرکت ايندامين قرار دهد .

    شروع فعاليت صنعتی با نصب ماشين آلات و تحت نظارت شرکت آرمسترانگ آغاز گرديد و متعاقب آن با توجه به دانش فنی اخذ شده و تجربه حاصله شرکت ايندامين بطور مستقل اقدام به ساخت انواع کمک فنر بر اساس سفارش مشتری و استانداردهای مختلف نمود.

    شرکت کارخانجات کمک فنر ايندامين سايپا در سال ۱۳۷۷ موفق به اخذ گواهينامه سيستم کيفيت ISO ۹۰۰۲:۹۴ از شرکت SGS و تمديد اعتبار اين گواهينامه بر مبنای ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۰ در سال ۱۳۸۱ تواماٌ از شرکتهای TUV SAARLAND و SGS گرديد و در حال حاضر سيستم مديريت کيفيت بر اساس استاندارد ISO / TS ۱۶۹۴۹:۲۰۰۹ و ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ را از شركت DQS استقرار بخشيده است .

    ايندامين هم اکنون مجوز استفاده از علامت استاندارد ملی ايران را دارا بوده و آزمايشگاه اين شرکت توسط موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتی ايران برای آزمايش کمک فنر اعتبار دهی شده است .در سال ۱۳۶۷ شرکت ايندامين پروانه فعاليت تحقيقاتی در زمينه توليد کمک فنر را از وزارت صنايع دريافت نموده است .

    شرکت ايندامين سايپا بترتيب در سالهای ۱۳۸۶ ، ۱۳۸۷و۱۳۸۹ در جايزه ملی بهره وری شرکت نموده و موفق به اخذ گواهينامه تعهد به تعالی و تقدير نامه دو ستاره گرديده است .اين شرکت با اعتقاد راسخ به آرمانهای والای کيفی و تلاشهای همه جانبه در جهت نيل به اهداف تعيين شده در راستای کسب موفقيتهای بيش از پيش و گرايش بسمت فروشندگان و توليد کنندگان مطرح در سطح داخل و خارج از کشور بمنظور تأمين مواد و قطعات دارای مرغوبيت و استانداردهای جهانی گامهای موثری با محوريت مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان با شعار" ايندامين ايمنی خودرو ، راحتی سرنشين" برداشته و اعتبار شايان توجهی را در زنجيره تأمين خود حاصل نموده است

    بستن