ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-خیابان علامه طباطبایی-نرسیده به زیر گذر آبرسان-برج ارک-طبقه۵-واحدA
  • درباره ما : تجارب تولید،کیفیت بالای محصول و رضایتمندی مشتریان سرمایه های ارزشمندی است که همیشه شرکت ها به آن افتخار می ورزند و پشتوانه توانمندی است برای معرفی این شرکتها در نزد مشتری وزمینه ساز آغاز تولید محصولی کوچک وادامه آن همراه با اندوختن تجارب سودمند با هدف تولید محصولات بزرگتر و متنوع تر برای تامین نیازهای مصرف کنندگان.شرکت سیلوان نیز راهش را بدین گونه بنا نهاد و در سال ۱۳۵۷ با تولید انواع پل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تجارب تولید،کیفیت بالای محصول و رضایتمندی مشتریان سرمایه های ارزشمندی است که همیشه شرکت ها به آن افتخار می ورزند و پشتوانه توانمندی است برای معرفی این شرکتها در نزد مشتری وزمینه ساز آغاز تولید محصولی کوچک وادامه آن همراه با اندوختن تجارب سودمند با هدف تولید محصولات بزرگتر و متنوع تر برای تامین نیازهای مصرف کنندگان.
    شرکت سیلوان نیز راهش را بدین گونه بنا نهاد و در سال ۱۳۵۷ با تولید انواع پلوپز فعالیت صنعتی خود را آغاز نمود و در سالهای ۶۶و۶۷ موفق به تولیداجاق گازهای کابین دار گردید که اولین واحد تولیدکننده با نشان استاندارد در شمالغرب کشور بود. تولید انواع بخاری گازسوزوکولرآبی محصولات بعدی این شرکت در سال ۷۵ بودند که همزمان با آن پروژه تحقیقات ساخت وتولید آبگرمکن دیواری در دستور کار شرکت قرار گرفت که حاصل این فعالیت به تولید انواع آبگرمکن های فوری دیواری با ظرفیت های مختلف در سال ۷۹ انجامید.
    با توجه به نتایج حاصله ازگرازشات واحد تحقیقات بازاریابی این شرکت، نیاز بازار ما را برای تولید محصولی جدید واداشت که تحقیقات تولید یخچال و فریزر در سال ۸۳ را رقم زد ودر سال ۸۴ این محصول نیز به مجموعه تولیدات شرکت توانمند سیلوان اضافه گردید. باتوجه به وجود پتانسیلهای بالقوه در این مجموعه انواع آبگرمکن زمینی نیز در سال۸۵ به تولیدات این شرکت افزوده شد.
    هم اکنون مجموعه تولیدات شرکت شامل کولر آبی، آبگرمکن فوری دیواری وزمینی، یخچال ویحچال فریزر می باشد که از سال ۸۵ با نام تجاری سیلوان ارائه میگردد و بدلیل استاندارد بالای کیفیت محصولات بخشی از این محصولات در بازار داخلی عرضه گردیده و قسمتی از تولیدات نیز به کشورهای همسایه صادر می شود.
    تولید در سطح کیفی و قیمت مناسب و افزایش روزافزون رعایت حقوق مشتری همواره از عمده اهداف شرکت بوده که حاصلش دریافت نشان واحد نمونه کیفی و صنعتی در سال ۱۳۸۳،دریافت تندیس بلورین صنعت و اقتصاد کشور در سال ۱۳۸۴،دریافت تندیس واحد نمونه کشور در سال ۱۳۸۵ و واحد نمونه در سال۱۳۸۶ و واحد نمونه کیفی در سال ۸۹ ،۹۲ و ۹۳و۹۴دارنده نشان ایزو،۹۰۰۱:۲۰۰۸،۱۴۰۰۱:۲۰۰۴،۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ میباشد. ایجاد شبکه قدرتمند داخلی و خارجی و همچنین پشتیبانی بیش از ۹۰۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور برای مصرف کنندگان از جمله افتخارات دیگر شزکت میباشد که موجب محبوبیت ومقبولیت بیش از پیش محصولات شرکت گردیده است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
فریزر تراکمی بدون برفک
یخچال تراکمی بدون برفک
یخچال | فریزر تراکمی
کوار آبی صبا
آبگرمکن زودجوش یخچالی
آبگرمکن برقی | دیواری
آبگرمکن استوانه ای برقی
آبگرمکن استوانه ای
کولر آبی 3500
کولر آبی 5000
کولر آبی 7000
یخچال | فریزر تراکمی
یخچال | فریزر تراکمی
یخچال | فریزر تراکمی
یخچال | فریزر تراکمی
یخچال | فریزر تراکمی
یخچال | فریزر تراکمی
فریزر تراکمی بدون برفک
یخچال 5/5 فوت