ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۵۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-جاده آذر شهر-جنب نیروگاه حرارتی-کوی صنعتی اشکان-پلاک۷
  • درباره ما : شرکت آیسان خزر به پشتوانه ربع قرن تجربه و تلاش در زمینه تولید انواع لوازم خانگی اعم از کولر های آبی، بخاری های گازی و آبگرمکن های برقی و گازی یخچال ویخچال فریزر ویخچال فریزردوقلو وفریزرهای صندوقی فعالیت دارد.که تحت شماره ۱۲۵۰۰ در اداره ثبت شرکت های تبریز به ثبت رسیده است و محصولات تولیدی این شرکت با برندهای آیسان خزر الکتروسان,تکنوسان و یاسان عرضه می گردد.این شرکت با بهره گیری از آخرین د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آیسان خزر به پشتوانه ربع قرن تجربه و تلاش در زمینه تولید انواع لوازم خانگی اعم از کولر های آبی، بخاری های گازی و آبگرمکن های برقی و گازی یخچال ویخچال فریزر ویخچال فریزردوقلو وفریزرهای صندوقی فعالیت دارد.که تحت شماره ۱۲۵۰۰ در اداره ثبت شرکت های تبریز به ثبت رسیده است و محصولات تولیدی این شرکت با برندهای آیسان خزر الکتروسان,تکنوسان و یاسان عرضه می گردد.
    این شرکت با بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی روز دنیا و با بکارگیری تجارب متخصصین داخلی و خارجی در سال ۱۳۸۴ موفق به راه اندازی خط تولید اجاق گاز فردار برای اولین بار در شمال غرب کشور گردید. آنچه نقطه قوت و مزیت تولیدات شرکت آیسان خزر در صنعت لوازم خانگی است کیفیت بالا، استفاده از تکنولوژی روز و ارائه خدمات پس از فروش مناسب محصولات تولیدی می باشد که حضور مستمر و روز افزون در بازارهای داخلی و خارجی و اخذ گواهی نامه های استاندارد ملی و بین المللی گواه این مدعاست.
    کسب عنوان واحد نمونه صنعتی و واحد نمونه استاندارد و صادر کننده نمونه استانی برای چندین سال پیاپی از دیگر افتخارات این شرکت می باشد. جلب رضایت مشتریان، افزایش روز افزون کیفیت، ایجاد اشتغال مستمر و پایا و توجه بیشتر و بهتر به پیشنهادات مشتریان از رسالت ها و اهداف همیشگی مدیران شرکت می باشد.
    ماندن در کنار شما در عرصه تولید و خدمات افتخار ماست.

    بستن
محصولات
آبگرمکن دیواری
آبگرمکن دیواری
یخچال فریزر ERF-A22 IP
یخچال فریزر ERF -D 16
رادیاتور 22PKKP
کولر آبی Ak 380
کولر آبی Ak 580
کولر آبی Ak 300
کولر آبی Ak 280
کولر آبی Ak 320
کولر آبی Ak 350
کولر آبی Ak 550
کولر آبی Ak 750