ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان دکتر بهشتی -خیابان پاکستان -کوچه ۴ -پلاک ۲۴
  • درباره ما : شرکت چینی پردیس با بیش از ۲۰ سال سابقه و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات و دستاوردها مفتخراست مجموعه وسیعی از ظروف چینی با کیفیت بالا متناسب با نیاز مصرف کننده، طراحی و وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. با آغاز دوران سازندگی در کشور فعالیت های تولیدی ما با تکیه بر خلاقیت ودانش هنری در جایگاه روز افزون قرارگرفت. در ادامه فعالیت به پشتوانه سالها تجربه و همگام با توسعه صنعت در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت چینی پردیس با بیش از ۲۰ سال سابقه و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات و دستاوردها مفتخراست مجموعه وسیعی از ظروف چینی با کیفیت بالا متناسب با نیاز مصرف کننده، طراحی و وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید.

    با آغاز دوران سازندگی در کشور فعالیت های تولیدی ما با تکیه بر خلاقیت ودانش هنری در جایگاه روز افزون قرارگرفت. در ادامه فعالیت به پشتوانه سالها تجربه و همگام با توسعه صنعت در کشور این واحد نیز در مسیر توسعه کمی وکیفی قرار گرفت.

    هدف ما ارتقاء کیفیت، دستیابی به کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولید و معرفی محصولات جدید جهت رسیدن به رضایت­ مندی مشتریان بوده و خواهد بود. در این راستا با استفاده از روشهای نوین، استانداردهای جهانی را سرلوحه اهداف خود قرارداده و هم اکنون با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰۰۰تن، تلاش میکنیم که خلاقیت و نوآوری متخصصین خود را جهت ایجاد ارزش افزودهای متناسب، برای کلیه طرفهای ذینفع به خدمت بگیریم.

    اندیشه ما مبتنی بر دستیابی به کیفیت مطلوب جهت رضایت مندی مشتریان ضمن به کارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات در حوزه تولید ظروف چینی ایجاب می کند، که در سایه موفقیت ها، تکیه بر توانمندی ها، دانش فنی، پشت کار، تخصص و مهارت کارکنان خود، در شرایطی که سهم عمده ای از نیاز بازار داخلی را تأمین می نماییم، ضمن حفظ و افزایش سهم بازار داخلی، به زنجیره تأمین جهانی نیز متصل گردیم و نماینده شایسته فرهنگ و سنت ایرانی در جهان باشیم. در این راستا توسعه مداوم در زمینه های مختلف از قبیل فن آوری، افزایش کیفیت، بهره وری و مشتری مداری به عنوان سیاست های کلی و خط مشی این واحد قرار گرفت.

    امید آن است بابسترسازی جهت تحقیقات کاربردی با هدف رشد دانش و آگاهی کارکنان شرکت و بهبود تکنولوژی و فرایندها در جهت بهینه سازی روش های تولید گام برداشته و محصولاتی با کیفیت و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان نهائی تولید نمائیم و طلایه دار رشد ،پیشرفت و نوآوری روز افزون درکل زنجیره طراحی ، تولید و عرضه محصولات به بازار باشیم.

    بدیهی است که در این زمینه واحدهای فنی و مهندسی، طراحی و واحد های تحقیق وتوسعه فرا راه مابوده ودر راستای تلاش به بهبود مستمر تولیدات، نیاز مند نظرات و پیشنهادات مصرف کنندگان در رسیدن به کمال خواهیم بود.

    بستن
محصولات
آنتا-124
روژینا_ 223
محیا-926
هتلی
کایزر
زنبوری