ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : دزفول -شهرک صنعتی شماره (۱) -خیابان هشتم- پلاک (۱)
  • درباره ما : توسعه سرمایه گذاری با مشارکت طرف خارجی در کنار توسعه آموزش هاي مهارتي و فني و حرفه اي معطوف به نيازهای این مجموعه جهت تولید تمامی محصولات لوازم خانگی طی برنامه ای ۱۵ ساله به عنوان راهبرد این شرکت با تمام توان در حال پیگیری می باشد . در فاز نخست ، تولید انواع کولر گازی و ماشین های لباسشویی اتوماتیک در جریان است که تا کنون موفق به تولید کولرهای اسپیلیت سرد و گرم در ۲ مدل و ماشین های لباسش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    توسعه سرمایه گذاری با مشارکت طرف خارجی در کنار توسعه آموزش هاي مهارتي و فني و حرفه اي معطوف به نيازهای این مجموعه جهت تولید تمامی محصولات لوازم خانگی طی برنامه ای ۱۵ ساله به عنوان راهبرد این شرکت با تمام توان در حال پیگیری می باشد .

    در فاز نخست ، تولید انواع کولر گازی و ماشین های لباسشویی اتوماتیک در جریان است که تا کنون موفق به تولید کولرهای اسپیلیت سرد و گرم در ۲ مدل و ماشین های لباسشویی ۷.۵ کیلو و ۸.۵ کیلویی در یک مدل شده ایم و در تلاش برای ارائه کولرهای گازی ایستاده و اینورتر و حاره ای برای سال ۹۸ هستم .

    تمامی تلاش این مجموعه جهت ارائه محصولات با بهترین کیفیت ممکن برای مصرف کنندگان ایرانی و صادرات به سایر کشورها می باشد و امید است با حمایت مصرف کنندگان از محصولات ایرانی شاهد توسعه عرضه محصولات ایرانی در جهان باشیم .

    بستن
محصولات
EH-0112T1 EastingHouse 12000BTU On/Off
EH-0118T1 EastingHouse 18000BTU On/Off