ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-جاده خاوران -بعد از پلیس راه شریف آباد-شهرک صنعتی عباس آباد -بلوار ابن سینا -کوچه ۴۱-پلاک ۱۱۵۰
  • درباره ما : این شرکت از سال ۱۳۷۱در زمینه تولید انواع سوئیچهای خانگی فعالیت داشته که از ابتدای سال ۱۳۸۱به نام تجاری 'لاماسو' در شرکت دنا ترانس آغاز به فعالیت نموده است . از ابتدا هدف این مجموعه تولید قطعات مرغوب و کیفیت بالا در حد رقابت با محصولات اروپایی و با شعار خودکفایی و اشتغال زایی بوده است . مواد اولیه قطعات ساخته شده از نوع پلاستیک صنعتی پلی کربنات و پلی آمید ضد اشتعال و مقاوم در برابر حرارت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت از سال ۱۳۷۱در زمینه تولید انواع سوئیچهای خانگی فعالیت داشته که از ابتدای سال ۱۳۸۱به نام تجاری 'لاماسو' در شرکت دنا ترانس آغاز به فعالیت نموده است . از ابتدا هدف این مجموعه تولید قطعات مرغوب و کیفیت بالا در حد رقابت با محصولات اروپایی و با شعار خودکفایی و اشتغال زایی بوده است .
    مواد اولیه قطعات ساخته شده از نوع پلاستیک صنعتی پلی کربنات و پلی آمید ضد اشتعال و مقاوم در برابر حرارت زیاد می باشد . دقت ساخت قالبها ۰۰۱/۰+ ماشین آلات تزریق تمام اتوماتیک و پرس ضربه ای با استفاده از فیدرفستو کاملاً بصورت اتوماتیک انجام می پذیرد. ویژگی محصولات این شرکت استفاده از آلیاژ برنج مخصوص ، پلاتین دومتاله ، نقره و مس و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. توان تولید این واحد ، یک میلیون قطعه در ماه در رنگ بندی های مختلف با قابلیت سفارشی می باشد.
    این شرکت آمادگی پذیرش نمایندگی در سراسر کشور را دارا می باشد . باشد که گامی در جهت پیشرفت صنعت کشور برداشته باشیم .

    بستن
محصولات
چراغ سیگنال در محتوا
چراغ ال ای دی گرد سایز 54
کلید گردان(سلکتور سوئیچ)
کلید گردان
کلید فشاری حفاظتی
تک پل باریک دو حالته تبدیل