ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۰۱ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/pornic
  • آدرس : تهران-خیابان دماوند-خیابان شهید وکیل باشی-پلاک ۲۰
  • درباره ما : شرکت ریزپردازان مدار سبز طراح و تولید کننده ادوات الکترونیک قدرت است. محصولات عمده این شرکت انواع استبلایزر، درایور موتور دی‌سی، منابع تغذیه سوییچینگ ، سیستم های تله متری و سایر ادوات الکترونیکی مرتبط می باشد. ریزپردازان مدار سبز با داشتن تیمی متخصص و مجرب و برخورداری از دانش روز، خلاقیت و نوآوری توانسته ظرف مدت کوتاهی پس از ورود خود به بازار با ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت و م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ریزپردازان مدار سبز طراح و تولید کننده ادوات الکترونیک قدرت است. محصولات عمده این شرکت انواع استبلایزر، درایور موتور دی‌سی، منابع تغذیه سوییچینگ ، سیستم های تله متری و سایر ادوات الکترونیکی مرتبط می باشد.

    ریزپردازان مدار سبز با داشتن تیمی متخصص و مجرب و برخورداری از دانش روز، خلاقیت و نوآوری توانسته ظرف مدت کوتاهی پس از ورود خود به بازار با ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد و مشتریان همیشگی و فروشندگان مشتاق برای فروش محصولات خود داشته باشد.

    این شرکت می‌کوشد با استفاده از فن‌آوری‌های روز دنیا و ارائه محصولات کارآمد و به‌روز، توانايي‌ای داشته باشد که به وسیله آن در برابر تغييرات بازار و نیازهای مصرف کنندگان واکنشی اثربخش نشان دهد و طراحی محصولات خود را دقیقا بر اساس نیاز مصرف کنندگان به‌روز نماید و به این طریق در بازار برق کشور پیشرو باشد.

    شرکت ریزپردازان مدار سبز خود را متعهد می‌داند که خدماتی با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید. مسئولان شرکت همواره به دیدگاه‌های مشتریان خود ارج نهاده و خواسته‌ها و نیازهای مشتریان را در کانون اصلی توجه شرکت قرار می‌دهند و سعی در کسب رضایت کامل مشتریان خود دارند. از این جهت است که ما نخستین انتخاب مشتریان خود هستیم.

    ریزپردازان خود را در رقابت با شرکت‌هایی که محصولات مشابه تولید می‌کنند نمی‌بیند، بلکه در تلاش است با ارائه محصولاتی با فناوری پیشرفته و خوش قیمت، ضمن بالا بردن سطح انتظار مصرف‌کنندگان، رقبا را به چالش بکشد.

    بستن
محصولات
ترانس اتوماتیک سری ECONOMY
استابلایزر هوشمند مدل XI-7
شارژرهوشمند HBC
تجهیزات آزمایشگاه الکترونیک قدرت
ترانس اتوماتیک مدل XP-10000
ترانس اتوماتیک SB-6000 پرنیک
ترانس اتوماتیک ECO-1000 FULL
ترانس اتوماتیک ECO-2000
ترانس اتوماتیک ECO-2000 FULL
ترانس اتوماتیک ECO-3000
ترانس اتوماتیک ECO-3000 FULL
ترانس اتوماتیک ECO-8000 FULL
ترانس اتوماتیک سه فاز 3XP-10000
ترانس اتوماتیک سه فاز 3XP-20000
ترانس اتوماتیک سه فاز 3XP-30000
ترانس اتوماتیک سه فاز 3XP-45000
استابلایزر هوشمند و فوق پیشرفته XI-7
استابلایزر هوشمند و فوق پیشرفته XI-10
استابلایزر هوشمند و فوق پیشرفته XI-14
رله 40 آمپر بوبین 12 ولت