ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۳ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/sanayesteeliran
  • آدرس : تهران-بلوارمیرداماد–ساختمان کامیار ۷۳–طبقه ۳-واحد ۱۷- شرکت تولیدی صنایع استیل ایران
  • درباره ما : استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته ممالک صاحب صنعت در امر تولید قاشق ، چنگال و کارد و نیز تجزیه و تحلیل تجارب سه دهه در زمینه تولید این محصولات ،شرکت صنایع استیل ایران را به اولین و بزرگترین تولید کننده انواع سرویسهای قاشق ، چنگال و کارد استنلس استیل در ایران تبدیل کرده است. توجه به تکنولوژی کشورهای پیشرفته نظیر آلمان (زولینگن)،ژاپن و ایتالیا و اوج حرکت اتوماسیون در سه دهه گذشت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته ممالک صاحب صنعت در امر تولید قاشق ، چنگال و کارد و نیز تجزیه و تحلیل تجارب سه دهه در زمینه تولید این محصولات ،شرکت صنایع استیل ایران را به اولین و بزرگترین تولید کننده انواع سرویسهای قاشق ، چنگال و کارد استنلس استیل در ایران تبدیل کرده است.

    توجه به تکنولوژی کشورهای پیشرفته نظیر آلمان (زولینگن)،ژاپن و ایتالیا و اوج حرکت اتوماسیون در سه دهه گذشته ،ما را بر آن داشته تا نیاز طبقات مختلف مردم و سلیقه مشکل پسندان ایرانی را در درجه اول اهمیت قرار میدهیم و با کمک مهندسان فنی ایرانی و تحت نظارت کارشناسان ژاپنی ،محصولات بسیار متنوعی را روانه بازار کنیم.

    تلاش مداوم برای رسیدن به تکنولوژی مدرن و فناوری ساخت ،با در نظر گرفتن سلایق مختلف و انتخاب مشکل پسندان از اهم اهداف شرکت صنایع استیل ایران و محققین این صنعت برای ارتقاء کیفیت و ارائه مدل های زیبا بهره می گیرد. ما ضمن تولید محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان عام،موفق به ارائه محصولات طلایی ،سند بلاست و سند بلاست طلایی در مدل های متنوع شده ایم.

    این شرکت همچنین در ارائه خدمات خاص به هتل ها،موسسات و سازمان ها و چاپ و حک نام آن ها بر روی محصولات مختلف و ساخت قالب، چاپ و بسته بندی اختصاصی،پیشگام بوده است.

    در پرتو همین تلاش هاست که صنایع استیل ایران از سال ۱۳۷۸ تاکنون موفق به دریافت چندین نشان استاندارد تشویقی شده است.استقبال بی نظیر هموطنان عزیز نشانه موفقیت شرکت صنایع استیل ایران و افتخاری برای کارکنان پر تلاش این شرکت است،که سعی دارند محصولات بسیار زیبا ،متنوع و پر دوام را روانه خانه های گرم شما کنند.

    شرکت صنایع استیل ایران در راستای حفظ و ارتقای سطح کیفی محصولات و همچنین افزایش رضایت مشتریان اقدام به پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت کیفیت(ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸) و مدیریت رضایت مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۰۴) نموده و موفق به دریافت گواهینامه مربوطه از شرکت SGS سوییس گردیده است.

    بستن
محصولات
سرویس قاشق چنگال
سرویس قاشق چنگال
سرویس قاشق چنگال
سرویس قاشق چنگال
سرویس قاشق چنگال
سرویس قاشق چنگال